تازه‌ترین عناوین

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه طرح آزمایش آنلاین از ۵۰۰ هزار تومان به ۷۵۰هزار تومان برای هر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان این صندوق خبر داد.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ٢٧ هزار و ۴٩٨ تومان رسید.
سخنگوی انجمن لبنی گفت: سه محصول شامل ماست ساده ۲.۵ کیلوگرمی، پنیریواف ۴۰۰ گرمی و شیر پاستوریزه ساده نایلونی ۹۰۰ گرمی مشمول کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات می‌شوند.

همایون شجریان در نخستین سالگرد درگذشت پدرش محمدرضا شجریان تصنیف «شباهنگ» را به علافمندان موسیقی و این استاد فقید آواز ایرانی تقدیم کرد.
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۴۶۹ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۷ هزار و ۸۷۴ نفر جان خود را از دست دادند.
نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد افرادی که واکسن کووید-۱۹ دریافت کردند، حتی در صورت آلوده شدن نیز ویروس کمتری را منتقل می‌کنند؛ این نتایج براساس برخی شواهد افزوده که واکسن‌ها می‌تواند انتقال نوع دلتا را کاهش دهد.
عزت الله مهرآوران بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 17 مهر 1400 را در پرسون بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.
میانگین صنعتی داو جونز سود اولیه خود را از دست داد و با افت اندک ۰.۰۳ درصدی در ۳۴٫۷۴۶.۲۵ واحد بسته شد.
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع زلزله ۵ ریشتری در کوهرنگ، گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت و تلفات زلزله گزارش نشده است، اما قطعا این زلزله خسارات زلزله قبلی را تشدید می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون