تازه‌ترین عناوین

تنوع فایل رهن کامل در بازار اجاره آپارتمان‌های کوچک‌متراژ و متوسط‌متراژ (تا ۱۰۰ مترمربع)، اگر چه این روزها در بازار قابل قبول است اما رهن پیشنهادی از سوی بخش عمده‌ای از مالکان از توان مالی گروهی از مستاجرها خارج است.
کشتی فرنگی قهرمانی جهان - نروژ؛

گرایی به نیمه نهایی رسید

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی با شکست کشتی گیر آذربایجانی راهی نیمه نهایی شد.
هم‌زمان با هفته‌ تهران از ۱۷ تا ۲۲ مهر ماه، امکان بازدید رایگان از موزه نقشه تهران برای عموم مردم و علاقه‌مندان به موضوعات حوزه اطلاعات جغرافیایی و نقشه‌های تاریخی تهران فراهم شده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه طرح آزمایش آنلاین از ۵۰۰ هزار تومان به ۷۵۰هزار تومان برای هر بیمه شده تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی درمان این صندوق خبر داد.
قیمت هر دلار آمریکا در صرافی های بانکی به ٢٧ هزار و ۴٩٨ تومان رسید.
سخنگوی انجمن لبنی گفت: سه محصول شامل ماست ساده ۲.۵ کیلوگرمی، پنیریواف ۴۰۰ گرمی و شیر پاستوریزه ساده نایلونی ۹۰۰ گرمی مشمول کاهش 10 درصدی قیمت لبنیات می‌شوند.

همایون شجریان در نخستین سالگرد درگذشت پدرش محمدرضا شجریان تصنیف «شباهنگ» را به علافمندان موسیقی و این استاد فقید آواز ایرانی تقدیم کرد.
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۴۶۹ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و همچنین ۷ هزار و ۸۷۴ نفر جان خود را از دست دادند.
نتایج تحقیق جدید نشان می‌دهد افرادی که واکسن کووید-۱۹ دریافت کردند، حتی در صورت آلوده شدن نیز ویروس کمتری را منتقل می‌کنند؛ این نتایج براساس برخی شواهد افزوده که واکسن‌ها می‌تواند انتقال نوع دلتا را کاهش دهد.
سازمان آگهی های پرسون