تازه‌ترین عناوین

با حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال، مجوز حرفه ای تیم فوتبال پرسپولیس صادر شد.
شورای اقتصاد زمان بندی بازپرداخت فاینانس ۱۵.۳ میلیارد یوآنی ساخت راه آهن سریع السیر قم-اصفهان را به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

کوچک شدن قالب پنیر در برخی برندها این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا تولیدکنندگان این محصولات اقدام به کم فروشی می‌کنند یا اتفاقی دیگری در این بین رخ می‌دهد؟ سوالی که یکی از اعضای هیات مدیره انجمن صنایع لبنی توضیحاتی در خصوص آن ارائه کرد.
پونیث راج کومار هنرپیشه سرشناس هندی در سن 46 سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت.
یک تحلیلگر بازار سرمایه گفت: برآورد من این است که فشار فروش با این شدت، نهایتا تا نیمه آبان وجود داشته باشد و هرچه به سمت اواخر آبان می‌رویم شرایط بازار بهتر شود و به مرور شاهد رشد
طی احکامی از سوی رئیس قوه قضائیه، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح منصوب شدند.
سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی تا آخر هفته و تشدید آن نسبت به کاهش ۱۰ درجه‌ای دما در برخی مناطق و آب‌گرفتگی معابر هشدار داد.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه آخرین محموله واکسن کرونای خریداری شده وارد کشور شد، گفت: از ابتدای سال جاری و پس از صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت، این جمعیت با واردات ۶ میلیون دُز واکسن، به تعهدات خود عمل کرده است.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۴۷ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۳۹ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۱۰ هزار و ۵۴۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۲۳ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۶۲۹ نفر از مبتلایان کووید نیز بهبود یافته‌اند.

بانک مرکزی امروز نرخ رسمی ۴۶ ارز عمده و اصلی را اعلام کرد که با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی نرخ همه ارزها ثابت ماند.
سازمان آگهی های پرسون