تازه‌ترین عناوین

بررسی ارزش تراکنش‌ها نیز بیانگر آن است که بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار کارتخوان فروشگاهی به بانک‌های ملت، ملی ایران، صادرات ایران و سپه و بالاترین سهم مبلغی از تراکنش‌های ابزار پذیرش اینترنتی به بانک‌های ملت، آینده، سامان و پاسارگاد رسیده است.
در حالی که اخیرا مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) تاکید کرده اند که افزایش قیمت لوازم خانگی غیرقانونی است، نامه‌ سازمان حمایت به برخی تولیدکنندگان داخلی نشان می‌دهد قیمت‌ها افزایش پیدا کرده و این سازمان خواستار لیست جدید قیمت و مستندات افزایش قیمت شده است.
شهر سالند در شهرستان دزفول، ظهر امروز با زلزله‌ای به قدرت ۳.۳ ریشتر به شدت تکان خورد.
شهردار منطقه 12 در تشریح اقدامات انجام‌شده برای بارندگی 14 آبان این منطقه از حفر 26 حلقه چاه جذبی و لایبروبی و پاکسازی کانال‌ها و انهار پیش از آغاز فصل بارندگی خبر داد.
دیوان عدالت اداری امروز دو رأی خود را منتشر کرد؛ ابطال مصوبه وزارت بهداشت توسط دیوان عدالت اداری مبنی بر اینکه دستیاران نیازی به ارائه تعهد محضری ندارند و دیگری؛ خودرو‌های شیشه‌‌دودی فقط جریمه می‌شوند و رفع اثر الزام ندارد.
قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی در مغازه های سطح شهر تهران ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار ۴۳ هزار تومان است.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه رفتار مردم در رویارویی با افزایش قیمت بنزین و گاز طبیعی متفاوت خواهد بود، می‌گوید: افزایش ۲.۵ برابری قیمت گاز طبیعی سبب صرفه‌جویی ۱۰ درصدی می‌شود.
با افزایش مجدد تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در اتریش و به منظور ترغیب واکسینه نشده‌های این بیماری به دریافت واکسن، دولت اتریش روز گذشته (جمعه) ورود افراد واکسینه نشده را به شماری از اماکن عمومی ممنوع اعلام کرد.
مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران از آماده باش و فعالیت ۱۰ هزار نیروی خدمات شهری و یکهزار نفر از عوامل اجرایی در روزهای بارانی شهر تهران خبر داد.

هر دلار در صرافی‌های بانکی امروز در مقایسه با روز کاری گذشته با ۵۱ تومان افزایش به قیمت ۲۷ هزار و ۶۸ تومان داد و ستد شد.
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی تهران ازنارنجی به زرد تغییر کرده است، گفت: تردد از تهران به شهرهای زرد و آبی نیاز به مجوز ندارد.
سازمان آگهی های پرسون