تازه‌ترین عناوین

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفاً جنبه سرگرمی دارد.
نشریه توتو اسپورت، روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ را به عنوان بازیکن طلایی سال ۲۰۲۱ معرفی کرد.
ساعت 10 صبح دوشنبه یکم آذر صدای فریادهای زنی جوان و پسر کوچکش از داخل حیاط خانه‌ای در منطقه مسعودیه تهران اهالی را به خیابان کشاند.
علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی کورش درباره حاشیه‌هایی که شب گذشته در مراسم ویژه اکران یک فیلم به وجود آمده معتقد است:‌ جنگ بین دو گروه موسیقی، دامن پردیس کورش را گرفته است.

فینگرفودها برای پذیرایی در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها عالی هستند؛ علاوه‌براین برای کودکان هم خوراکی‌های جذابی هستند و از آن‌ها بسیار استقبال می‌کنند. امروز قصد داریم طرز تهیه توپک پنیری را به شما آموزش دهیم که در واقع یک توپ سوخاری خوشمزه از سیب‌زمینی و با مغز پنیر است.
با توجه به تنوع بسته‌های زیارتی برای زائران عتبات از سوی سازمان حج و زیارت، سرانه حق بیمه زائران عتبات بسته به مدت حضور در عراق از 13 تا 77 هزار تومان اعلام شد.
وزیر جهاد کشاورزی پس از تماشای فیلم سینمایی «منصور» گفت: با وجود همه پیشرفت‌هایی که در حال حاضر داشته‌ایم اما هنوز هم در بخش‌هایی به درد و نگاهی که در فیلم «منصور» اشاره شده مبتلا هستیم.
نامزد جمال خاشقجی در نامه‌ای سرگشاده از جاستین بیبر خواست کنسرت خود در عربستان را لغو کند و به بازگرداندن آبروی رژیمی که منتقدانش را می‌کشد، کمک نکند.
الناز شاکردوست با بازی در فیلم بی وفا در مقابل حمید گودرزی بسیار درخشید و در این فیلم آرایشگری است که به جای دکتر پوست معرفی می شود تا مادر خواستگار عاشق پیشه اش او را بپسندد.
توجه به مسائل معیشتی اصحاب فرهنگ و ضرورت حمایت از این قشر فرهیخته یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت فرهنگ در دولت سیزدهم است؛ در ۱۰۰ روز نخست از استقرار دولت بیش از ۱۳۰۰ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به بیمه تامین اجتماعی و ۳۵ هزار نفر نیز برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی معرفی شدند.
«گشت ارشاد ۳» جز درآمدزایی و خالی کردن جیب مخاطب نکته مثبتی برای عواملش ندارد. مخاطب بیچاره به امید تماشای فیلمی کمدی روانه سالن‌ها می‌شود ولی نه تنها با شبه‌فیلمی ضعیف و کلیشه‌ای روبه‌رو است که از دو نسخه قبلی هم عقب‌تر است بلکه با تصاویر متحرکی مواجه است که بیشتر به کنسرت شباهت دارد تا فیلم! سهیلی که مدت‌هاست با سری‌سازی گشت ارشادش در حال جیب‌زنی مخاطب است
سازمان آگهی های پرسون