تازه‌ترین عناوین

عضو هیئت مدیره بانک عامل بخش مسکن گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات از محل اوراق می‌توانند تنها برای دریافت ۵۰ درصد از میزان تسهیلات درخواستی اقدام به خریداری اوراق کنند و ۵۰ درصد تسهیلات دیگر بدون خرید اوراق و از محل منابع تسهیلات بدون سپرده به آن‌ها پرداخت می‌شود.
وضعیت آلودگی هوای تهران به مرز هشدار رسیده و هم اکنون شاخص آلودگی هوای تهران ١۵۵ واحد است. منطقه ١٩ با شاخص ١٧۴ آلوده ترین منطقه تهران است.
امروز چهارشنبه، مراسم قرعه‌کشی بیست و ششمین مرحله فروش فوق العاده ۷ محصول ایران‌خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.
روز ۱۹ آذر یعنی پنج روز پیشتر، کوین تلگراف در گزارشی نوشت که شبکه سولانا مورد حملهDDoS قرار گرفته و در اثر این حمله شبکه تراکنش‌های سولانا دچار توقف جهانی شد و به همین دلیل ریزش ارزش این رمز ارز اتفاق افتاد.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران با ۳۶۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به ۱۳ میلیون و ۲۸۰ هزار تومان رسید.
فاصله بین دو تاریخ شهدات حضرت فاطمه زهرا (س) یعنی ۱۳ جمادی‌ الاول تا ۳ جمادی‌ الثانی را ایام فاطمیه می گویند، در این مطلب متن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) را آماده کرده ایم ضمن تسلیت این ایام آنها را می خوانید:
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۷۱ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۵۰۴ نفر رسیده است.
«نخستین عمل جراحی رباتیک از راه دور در ایران، با استفاده از ربات جراح بومی سینا و بر بستر شبکه امن و پرسرعت همراه اول روی یک حیوان انجام شد.» این خبری بود که سر و صدای زیادی به پا کرد و چشم جهان را دوباره به سوی ایران چرخاند. این اتفاق در بیمارستان سینا با فاصله هفت کیلومتری از بیمارستان امام انجام شد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی یکشنبه آینده بارش در مناطق شمال غرب کاهش یافته و گستره فعالیت سامانه بارشی به مناطق غرب، جنوب غرب و ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی محدود خواهد شد.

سازمان آگهی های پرسون