تازه‌ترین عناوین

با خرید بیمه درمان خانواده برای همیشه از هزینه‌های سرسام‌آور درمان در امان باشید. اکثر اوقات بیشتر افراد نمی‌توانند تحت نظر ارگان یا سازمان خاصی به صورت گروهی بیمه درمان را تهیه نمایند، بنابراین تهیه بیمه برای اعضای خانواده این روزها به یک چالش اساسی تبدیل شده است. بیمه تامین اجتماعی، بیمه عمر و بیمه درمان خانواده از جمله بیمه‌هایی هستند که می‌توانید برای اعضای خانواده خود از آن‌ها استفاده کنید.
فیلم «قهرمان» به نمایندگی از سینمای ایران به‌عنوان یکی از ۵ نامزد جایزه بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی زبان) جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۲ انتخاب شد.
اگر چاق هستید با پوشیدن لباس مناسب و تغییر در نحوه پوشش تان میتوانید خود را تا حد زیادی لاغر نشان دهید، ما به شما میگوییم برای لاغر دیده شدن چه بپوشید.
بررسی های پژوهشی نشان می دهد نگاه کردن در آینه به میزان قابل توجهی سبب می شود تا افراد دارای اضافه وزن به فعالیت های سالم پرداخته و بهتر لاغر شوند.
سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: سویه اُمیکرون با سرعت بیشتری منتقل می شود، اثربخشی واکسن را ضعیف می کند اما موجب بروز علائم خفیف در بیمار می شود.
ولادیمیر پوتین می‌گوید که پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی برای جبران شرایط سخت اقتصادی و تامین معیشت خانواده، راننده تاکسی شده است.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۳ میلیون تومان رسید، قیمت سکه دیروز نیز حدود ۱۲۰ هزار تومان افت داشت.
سازمان آگهی های پرسون