تازه‌ترین عناوین

رئیس اداره مراقبت از بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: دو آزمایشگاه برای ارزیابی سویه امیکرون در کشور فعال هستند و این جهش دیر یا زود به کشور ما خواهد رسید.
متاورس یک دنیای آنلاین گسترده و بی نظیر است که افراد می‌توانند در آن از طریق آواتارهای دیجیتالی با یکدیگر تعامل داشته باشند.
قادری گفت: دو آزمایشگاه برای ارزیابی سویه امیکرون در کشور فعال هستند و این جهش دیر یا زود به کشور ما خواهد رسید.
رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان محصولات غذایی کشور گفت: ایران با داشتن منابع عظیم و قرارگرفتن در"هارتلند انرژی" موقعیت خوبی برای بهره گرفتن از مزایای پروژه راه ابریشم چین دارد.
اگر این روزها قصد خرید یخچال فریزر را دارید بهتر است قبل از اینکه روانه بازار شوید اطلاعاتی درمورد کالایی که می خواهید خریداری کنید کسب کنید،تا تجربه یک خرید خوب را داشته باشید.
سردار رحیمی گفت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت و پشتیبانی از تولید ملی و مانع زدایی در انر تولید داخلی نامگذاری شده است پلیس با بکارگیری همه توان و قدرت خود موفق شد در طی چند روز گذشته موفق به کشف بیش از ۲ میلیون قلم کالای قاچاق در سطح تهران شد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران بدون تغییر نسبت به دیروز به ١٣ میلیون و ٢٠ هزار تومان رسید .
سازمان آگهی های پرسون