تازه‌ترین عناوین

بازار سکه و طلا هفته آرام و باثبات قیمتی را پشت سر گذاشت و معاملات در این بازار با سیر طبیعی دنبال شد.
مجموعه ای از بهترین پیام های تبریک مخصوص کریسمس 2022 را در این بخش از زیبامون بخوانید و برای دوستان و عزیزان خود ارسال کنید . تبریک کریسمس به انگلیسی 2022
در جام حذفی یونان صورت گرفت؛

صعود آاک آتن با حضور 3 لژیونر ایرانی

در رقابت های فوتبال جام حذفی یونان آاک آتن در مصاف با کیفیسیاس به تساوی رسید و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به دور بعد صعود کرد.
طبق قانون، وزارت راه و شهرسازی برای معرفی خانه‌های خالی تا پایان آذرماه سال‌جاری فرصت داشت در حالی‌که این وزارتخانه ادعای ارسال اطلاعات ۲.۳ میلیون خانه خالی را به سازمان امور مالیاتی داشت اما سازمان مالیاتی اعلام می‌کند که این اطلاعات را دریافت نکرده است.
انتشارات خط مقدم «سیمای سلیمانی» و «حاج قاسمی که من می‌شناسم» را منتشر کرد که کتاب اول با تدوین حجت‌الاسلام علی شیرازی (از نزدیکان شهید) به سامان رسیده و کتاب دوم خاطرات او از سردار دل‌هاست.
منابع عراقی اعلام کردند؛

حمله هوایی گسترده ترکیه به اقلیم عراق

منابع عراقی از حمله هوایی ترکیه به شمال عراق خبر دادند و اعلام کردند که این حملات سبب ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان شده است.
لرزش مجرای تنفسی و عارضه خروپف، خروپف شبانه باعث خستگی و خواب آلودگی، شناخت اختلال سندرم آپنه خواب، خروپف پیشگام بیماری‌های جدی‌تر، عوامل ایجاد و عوارض خروپف، راههای پیشگیری از خروپف و درمان خروپف با داروهای گیاهی را بخوانید.
شبکه سراسری برق در وضعیت پایداری قرار دارد و هیچ مشکلی در تامین برق مشترکان در حال حاضر وجود ندارد.
جمعه 3 دی ماه ساعت ۱۶ برنامه «دستخط» شبکه پنج سیما میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی می شود.
بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند بدین ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۲۶۲ نفر رسید.
سازمان آگهی های پرسون