با حضور نماینده وزارت ورزش صورت گرفت؛

آغاز نشست اضطراری فوتبال در پی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

نشست اضطراری فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه‌های گل گهر، استقلال و پرسپولیس و نماینده وزارت ورزش برای جلوگیری از حذف سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد.
تصویر آغاز نشست اضطراری فوتبال در پی حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا

به گزارش سایت خبری پرسون، نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره عدم تطابق برخی مدارک پرسپولیس و استقلال تهران با مدارک ارسالی آنها از سوی فدراسیون فوتبال و همچنین مشکلات مربوط به مالکیت این دو باشگاه باعث شده تا این دو تیم در آستانه حذف قطعی از لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند.

از این رو شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال که برای حضور در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان اصفهان در آنجا به سر می‌برد، شب گذشته به تهران بازگشت و جلسه‌ای را برای ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس، علی رغبتی یکی از مدیران وزارت ورزش، سعید عباسی رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای و داریوش مصطفوی رئیس کمیته استیناف این کمیته و نماینده باشگاه گل گهر تشکیل داد.

در این نشست ضمن بررسی پیشنهادات درباره ایراداتی که AFC به نحوه باشگاه‌داری پرسپولیس و استقلال گرفته است درباره چگونگی پاسخ به این نهاد بین‌المللی صحبت و رایزنی آغاز شده است؛ جلسه‌ای که تنی چند از مدیران فدراسیون فوتبال نیز در آن حضور دارند تا بتوانند مکاتبات لحظه‌ای با مسئولان کنفدراسیون آسیا داشته باشند.

منبع : مهر

377045