تازه‌ترین عناوین

بابک برزویه ـ عکاس خبری و سینما ـ در پی یک عارضه مغزی از هفته گذشته در بیمارستان بستری شده است.
بسیاری از افراد به دنبال شناخت شخصیت درونی و آگاهی از درون خود هستند، جالب است بدانید با روش‌هایی مختلف می‌توان به این موضوع پی برد که یکی از آن‌ها تست روانشناسی است.
در اطلاعیه شرکت آب و فاضلاب آمده است: مطابق قانون، اعلام آلودگی آب آشامیدنی که موضوعی کاملاً حرفه‌ای و تخصصی است، در حیطه اختیار نهادها و سازمان‌های متولی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت نیرو و سازمان حفاظت محیط زیست است و گفته‌ها و نوشته‌های سایر نهادها و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در اعلام سلامت و یا آلودگی آب باید مستند به گزارش‌های رسمی حداقل یکی از نهادها و سازمان‌های مسئول و متولی آب آشامیدنی باشد.
تذکر رئیس پلیس تهران به خودروهای گشت:

آژیر کشیدن خودروی پلیس برای فرار متهمان صحیح نیست

رئیس پلیس تهران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه چرا در مأموریت‌ها خودروی پلیس با آژیر کشیدن فرصت فرار به متهمان را می‌دهد، یادآور شد: حتماً این موضوع را به همکاران تذکر می‌دهیم، همکاران حق چنین کاری را ندارند.
وزارت بهداشت اعلام کرد: در شبانه روز گذشته یکهزار و ۹۰۵ بیمار کووید - ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۵۳ نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.
طنز و سرگرمی پرسون؛

متولدین کدام ماه شلخته ترند؟

شلختگی یکی از خصوصیات ناپسندیده در بین افراد است و در برخی مواقع با ماه تولد افراد در رابطه است .افراد نامرتب در ماه یکسانی متولد شده اند.
پژمان بازغی اخیرا حواشی محور زندگی خصوصی اش ایجاد شده و کاربران فضای مجازی عکس از جدایی او و همسرش منتشر کرده اند
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران بیان کرد: نهاده‌های مورد نیاز دامداران و مرغداران با ارز ترجیحی تهیه شده و با هرگونه گرانفروشی مرغ و تخم مرغ برخورد جدی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم تنکابن در مجلس با اشاره به مشکلاتی که در زمینه صدور کیوی مازندران به کشورهای دیگر ایجاد شده، نسبت به وضعیت صادرات محصولات کشاورزی ابراز نگرانی کرد و از وزرای صمت، کشاورزی و امور خارجه خواست تا این موضوع را پیگیری کنند.

سازمان آگهی های پرسون