تازه‌ترین عناوین

به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

«۷۲ ساعت آخر زندگی حاج قاسم» روی آنتن

همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مستندهایی چون «۷۲ ساعت آخر زندگی حاج قاسم»، «خاطرات آن مرد» و «سردار دل‌ها» روانه آنتن می شود.
نیکنام حسینی‌پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خبر از اعطای وام و کمک‌های معیشتی به هنرمندان پیشکسوت با همکاری صندوق اعتباری هنر داد.
یکی از صرافی‌ های رمزارز بزرگ کره‌ای، اعلام کرد به کیف پول‌‌های سخت‌ افزاری که احراز هویت نشده‌اند، از سال جدید میلادی اجازه برداشت نمی‌دهد.
صدرالدّین الهی روزنامه نگار برجسته و از پیشگام روزنامه نگاری مدرن و بینانگذار کیهان ورزشی در 87 سالگی در آمریکا در گذشت.
موفقیت های کره جنوبی در فضای مجازی مرهون تحقق شبکه ملی اطلاعات در این کشور است؛ وجود شبکه ملی اطلاعات در کره جنوبی، بستر دسترسی امن و پایدار به سرویس‌های ملی را برای کاربران کره ای مهیا نموده و شرایط را برای بهره مندی آن ها از پهنای باند بسیار بالایی برای ارتباط و انتقال اطلاعات فراهم ساخته است.
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: ظرف 5 روز گذشته گوشت گوسفندی کیلویی 10 تا 15 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. امروز قیمت ران گوسفند از 170 هزار تومان هم گذشت.
در حالی که سردار سلیمانی می‌توانست خیلی پر زرق و برق زندگی کند، اما خانه‌اش را در کرمان در زمان حیاتش به حسینیه تبدیل و خانه‌اش در روستا را وقف خیریه کرده است. این آدم اصلا دنبال این مسائل نبوده است. این جاست که خدا به آدم نگاه می‌کند و عزت ویژه‌ای به او می‌دهد.
صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز سامانه بارشی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، ایلام، کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان فعال بود و روز آینده نیز در این مناطق فعال است و موجب بارش باران و همچنین بارش برف در ارتفاعات می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا در راستای سیاست تداوم عرضه خودرو به بازار به صورت هفتگی، ثبت‌نام فروش فوق‌العاده پنج محصول خود را از امروز (پنجشنبه، ۹ دی‌ماه) به مدت ۲ روز آغاز کرد.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴/۱ ریشتر حوالی سرگز در هرمزگان را لرزاند.
سازمان آگهی های پرسون