تازه‌ترین عناوین

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اعلام هشدار قرمز برای چهار استان بوشهر، هرمزگان، جنوب کرمان و فارس و بارش شدید برف و باران در هفته جاری خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم در این ایام از سفر به این مناطق خودداری کنند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسید.
معاون اجتماعی پلیس فتا انتظامی کشور با هشدار درباره کلاهبرداری با جعل عنوان قوه قضائیه، گفت: مجرمان سایبری ضمن سوء استفاده از نام و اعتبار قوه قضائیه با استفاده از ترفندهای خاص و بهره گیری از پیام رسان واتس اپ مترصد کلاهبرداری از هموطنان هستند.

حسن مرادی، کارشناس انرژی معتقد است که شرایط اجرای طرح « ۱۵ لیتر سهمیه برای هر نفر» وجود ندارد و اگر این موضوع اجرایی شود گزینه‌هایی مثل ارز دیجیتال قابل بررسی خواهد بود.
همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تقارن آن با ایام فاطمیه، پایتخت ایران رخت عزا بر تن می‌کند.
در عین ناباوری مواد غذایی زیادی وجود دارند که از نظر ما شکر بخصوصی ندارند و این در حالی است که به میزان زیادی شکر دارند. این مواد غذایی عبارتند از...
مانیتوری که بدون برق کار می کند؛

سوتی عجیب سریال «جزیره»

مجموعه تلویزیونی «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی در حال توزیع است. در قسمت گذشته سریال که ارشد در بیمارستان بستری است سوتی عجیبی داده شد و بیننده شاهد مانیتوری بود که بدون برق و اتصالی کار می‌کرد!
سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در توئیتی از شناسایی ۱۵۹ فرد مبتلا با اومیکرون در کشور خبر داد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با هدف پایش و بررسی پروژه های منطقه 16 به همراه شهردار منطقه، محمدی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران و مدیران ستادی و جمعی از معاونین و ... در راستای مصوبات قرار خدمت از منطقه 16 بازدید کرد.
سازمان آگهی های پرسون