تازه‌ترین عناوین

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به روند افزایشی موارد شناسایی ابتلا به «امیکرون» در کشور، گفت: موثرترین کار در پیشگیری از اُمیکرون، رعایت پروتکل‌ها، ماسک زدن و رعایت فاصله‌گذاری و همچنین تزریق دز سوم واکسن است و توصیه می‌کنم افراد حتما دز سوم واکسن را تزریق کنند.
به مناسیبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

سینما‌ها تعطیل می شود

به مناسیبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه این هفته سینما‌ها تعطیل می شود.
متاسفانه فضایی که این روزها در کشور عزیزمان ایران حاکم شده، فضایی است که در آن تمام افراد به دنبال این هستند تا با استفاده از راهکارهای مختلف اقدام به کسب درآمد حتی از راه‌های خلاف و مشکل دار نمایند. یکی از این روش‌ها، فعالیت در سایت‌های شرط بندی است.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو خریدار سکه در ازای پرداخت دلار‌های جعلی، خبر داد.
به نقل از قوه قضائیه، دادگاه رسیدگی به پرونده شهردار و اعضای شورای شهر لواسان به ریاست قاضی بابایی در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۹۰ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۶۴۱ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۴۶۰ هزار و ۴۵۰ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده است و ۲۵۴ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۵۳۶ نفر از مبتلایان نیز تاکنون بهبود یافته‌اند.
هوانگ دونگ-هیوک خالق سریال «بازی مرکب» در مصاحبه‌ای با شبکه کی‌بی‌اس کره جنوبی خبر از مذاکره با نت‌فلیکس برای ساخت فصل دوم و سوم داد.
سازمان آگهی های پرسون