تازه‌ترین عناوین

در بدن افرادی که به سرماخوردگی کلاسیک مبتلا شده‌اند، یک «بانک حافظه» از سلول‌های ایمنی ویژه ایجاد می‌شود که به بدن کمک می‌کند در مقابل عفونت‌های آینده از جمله آلودگی به ویروس کرونا آسیب‌پذیری کمتری داشته باشد.
نتایج یک پژوهش که در نشریه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منتشر شد، نشان دهنده ضرورت تدوین مداخلات آموزشی بهبود رژیم غذایی در مبتلایان به بیماری ام اس است.
تلاش برای راضی کردن دیگران کاری است که اکثر ما هر روز انجام می‌دهیم. اما برخی از افراد فقط به رضایت دیگران توجه دارند و به‌خاطر آنها از خودشان می‌گذرند.
مسافران خودروهای کاروانی در همایش کشوری حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در کیش، سفر اقتصادی و سبک زندگی ارزان و بانشاط را بزرگ‌ترین هدف خود عنوان کردند.
با توجه به مصوبه نوزدهمین جلسه تاریخ ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، مقرر شد مرحله تکمیل ظرفیت برای رشته محلهایی که ظرفیت آنها خالی مانده، همراه با رشته محل‌های جدید در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ انجام شود.
مقام مسئول سازمان هواشناسی از بارش‌های شدید برف و باران در مناطق غربی کشور خبر داد و افزود: زمستان ۱۴۰۰ انباشت برف نسبت به زمستان گذشته افزایش می‌یابد.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۵۶ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۲۲۶ هزار تومان رسید.
سازمان آگهی های پرسون