تازه‌ترین عناوین

زوانتروپی اختلالی روان‌شناختی است که فرد مبتلا به آن دچار دگردیسی ذهنی می‌شود و خود را حیوان می‌پندارد. در طول قرن‌ها، نمونه‌های متعددی از خود حیوان پنداری ثبت شده است که معمولا در قالب افسانه‌ها مطرح شده‌اند. همان‌طور که در آمار و بررسی‌های پزشکی و روان‌شناختی گزارش شده است موارد واقعی بسیار نادرند.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز ۲۵ دی ۱۴۰۰ در بازار آزاد تهران ۱۱ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۳۳۳ تومان است.
هنگام خرید هندزفری، تشخیص نوع اصل از تقلبی آن بسیار مهم می باشد. نمونه های فیک و تقلبی زیادی در بازار وجود دارند که سبب گمراهی خریدار می شوند. نمونه های تقلبی از نظر ظاهر، همانند نمونه اصل و اورجینال می باشند ولی با در نظر گرفتن چندین نکته، می توانید به راحتی هندزفری اصل از تقلبی را تشخیص دهید.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان و تسهیل در امر پرداخت عوارض پایدار بدون نیاز به مراجعه حضوری به شهرداری، دفاتر خدمات الکترونیک شهر و... علاوه بر توسعه خدمات در سامانه تهران من، اقدام به درج بارکد دو بعدی در قبوض عوارض سالجاری نموده است.
از امروز کف مبلغ پرداخت ساتنا از ۱۵ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان و سقف مبلغ پایا از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان به ازای هر دستور پرداخت افزایش خواهد یافت.
به دلیل بارش برف، سردی هوا و نیز لغزندگی سطح جاده‌ها، مدارس کلاردشت و مرزن آباد در تمامی دوره ها امروز /شنبه / ۲۵ دی ماه تعطیل است.
سازمان آگهی های پرسون