تازه‌ترین عناوین

سرفه یکی از آشناترین علائم بیماری های ریه و مجاری تنفسی است. در بسیاری از موارد سرفه، شکایت و دلیل اصلی مراجعه به پزشک است و در مواردی نیز همراه سایر علائم مانند تنگی نفس خود را نشان می دهد.
کارشناسان این روزها همزمان با همه‌گیری سویه امیکرون توصیه می‌کنند افراد در صورتی که در معرض ابتلا به ویروس قرار گرفتند سه روز پس از آن تست کرونا بدهند. انجام تست دوم پنج روز پس از قرار گرفتن در معرض ابتلا به ویروس نیز در صورت امکان توصیه می‌شود.
وزیر بهداشت گفت: ما همه پیش‌بینی‌های لازم برای مواجهه با اُمیکرون را در سطح کشور انجام داده‌ایم و هیچ گونه اشتباه محاسباتی در این زمینه رخ نداده است.
حتماً شما هم تا بحال دچار التهابات دردناک بر روی پوست خود شده اید. این لکه ها و التهابات ممکن است با خارش، درد و سوزش نیز همراه باشند و پس از مدتی فروکش کنند اما مجدداً دوباره و در نقاط دیگری ظاهر شوند.
دیابت و فشار و کلسترول بالا می توانند باعث بروز سکته چشمی شوند و ممکن است بینایی فرد را برای همیشه از بین ببرد.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وضعیت جوی ناپایدار و بارش برف و باران در ارتفاعات طی هفته جاری از کوهنوردان خواست در این مدت از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.
در پنجاهمین سال اکرانش؛

«پدرخوانده» به سینماها برمی‌گردد

به مناسبت پنجاهمین سالگرد اکران «پدرخوانده» این اثر ماندگار در سینماها با کیفیت اولترا اچی‌دی نمایش داده می شود.

نرخ دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۳۰۳ تومان کاهش یافت و با نرخ ۲۶ هزار و ۴۱۴ تومان معامله شد.
مدیرکل بحران سازمان راهداری گفت: به دلیل بارش سنگین و سیل آسا از شب گذشته و جاری شدن روان آب، آزادراه خرم آباد به پل زال در کیلومتر ۹۰ این مسیر دچار آسیب و خسارت بسیار شدید شد.
وزارت بهداشت اعلام کرد: طی شبانه روز گذشته متاسفانه ۱۸ بیمار کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و ۲۸ استان نیز مرگ و میر صفر یا یک را گزارش کرده‌اند.
سازمان آگهی های پرسون