تازه‌ترین عناوین

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز به ۱۲ میلیون و ۲۵۸ هزار تومان رسید.
در ادامه روند نزولی در بازار بورس شاخص کل این بازار در هفته جاری با عقب گرد به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد کف شش ماهه خود را شکست.
سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هرگاه بحث فلسطین و اعتراض به تخریب منازل فلسطینیان می شود، با مظلوم نمایی و عوض کردن جای متهم و قربانی، وقیحانه اقدام به نمایش های مضحک و تکرار اتهام زنی ها علیه ایران می کند و هربار با واکنش قاطع مواجه می شود.
بامداد امروز سی ام دی ماه آنهم در سالگرد پلاسکو اینبار یکی از بازارهای معروف و قدیمی شهر تهران به نام بازار مروی دچار حریق شد و ۷ مغازه سوخت.
هنرمندان تهران در هفته پیش رو شب‌های سرشار از موسیقی را برای هواداران تدارک دیده‌اند که در ادامه گزارشی از زمان برگزاری کنسرت ها را می خوانید.
​در طرح پیش فروش یک ساله گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول که شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳ است، عرضه خواهد شد.
دانشمندان اخیراً به مدلی هوشمند از اسکن چشم دست یافته اند که می‌تواند سال‌های زندگی افراد را به سادگی و با نگاه کردن به شبکیه چشم، پیش بینی کند.
معاون سازمان آتش نشانی:

۹۴۷ برج ناایمن در تهران وجود دارد

معاون پیشگیری و حفاظت حریق سازمان آتش نشانی گفت: ۹۴۷ برج ناایمن بالای ۱۲ طبقه در تهران داریم و ۱۵۰ بیمارستان نیز در شرایط ناایمن به سر می برند.
سازمان آگهی های پرسون