تازه‌ترین عناوین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران:

حداکثر تا شنبه آینده محدودیت‌های جدید اعلام خواهد شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با تأکید براینکه چیزی که مشخص است محدودیت‌های اجتماعی باید مجددا برگردد، عنوان کرد:بر این اساس ستاد ملی در جلسه شنبه این مسئله را به شکل فوق‌العاده‌ بررسی می کند.
شکل پاها بیماری های پنهان در بدن را نشان می دهد، راه تشخیص بیماری و سلامتی بدن از روی فرم پا و خطوط روی ناخن مدتهاست که مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر «درد دندان» شدید باشد بهتر است هرچه زودتر به دندان پزشک مراجعه کنید چون سلامت دهانتان در خطر است. با این حال بعضی از دندان دردهای خفیف را می توان در منزل درمان کرد یا تا زمان مراجعه به پزشک، آن را تخفیف داد.
برای یادگیری هرگز دیر نیست و فرقی نمی­کند چقدر اطلاعات در مورد بهترین مواد و ابزارهای آرایشی دارید و در واقع فرقی ندارد در میکاپ مبتدی باشید یا حرفه­ای. همیشه چیز جدیدی وجود دارد که می‌توانید یاد بگیرید.
در برخی موارد، ممکن است منطقی باشد که سعی کنید پیوند خود را حفظ کنید، اما اگر شریک زندگی شما هیچ نشانه‌ای دال بر تغییر رفتار از خودش نشان نمی‌دهد، احتمالاً بهتر است که شما هم از رابطه کناره‌گیری کنید.
دکتر مریم جوادپور، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز روز دوشنبه هفته جاری پس از مواجهه با گله‌ای از سگ‌های ولگرد، در حالی که تلاش می‌کرد از آن‌ها فرار کند با خودروهای عبوری تصادف کرد و جان خود را از دست داد.
وزارت بهداشت اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵هزار و ۷۰ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۵۰ تن نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
استاندار همدان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ثبت جهانی تپه هگمتانه (منظر تاریخی شهری از هگمتانه تا همدان) در سال جاری انجام می‌شود.
داشتن روابط اجتماعی قوی نفش مهمی در روابط شخصی و شغلی شما ایفا می کند و به شما توانایی حضور در جمع دیگران و لذت بردن از معاشرت با افراد دیگر را می دهد. اگر درون گرا و منزوی باشید نمی توانید با افراد جدید آشنا شوید و با آنها گفتگو کنید. هر چه بیشتر تمرین کنید اجتماعی تر می شوید و تعامل داشتن با افراد جدید برایتان آسان تر می شود.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا درباره کمین کلاهبرداران مجازی و ارسال پیامک‌های جعلی سامانه ثنا هشدار داد.
سازمان آگهی های پرسون