تازه‌ترین عناوین

یکی از مقامات سازمان جهانی بهداشت می‌گوید: زیرسویه امیکرون به سرعت جایگزین امیکرون می‌شود و افراد واکسینه نشده در خطر هستند.
برای پانسمان زخمهای دیابتیک‌، عسل و نمک را به‌نسبت ۳ به ۱ باهم مخلوط کنید و پس از شست‌وشوی خوب زخم دیابتی از این ترکیب در ناحیه زخم موردنظر پانسمان کنید؛ استفاده از عسل در درمان انواع زخمها کاربردهای زیادی دارد که در این مطلب توضیح داده شده است.
مدیرروابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییاتی از حادثه حریق در مجاور ساختمان این سازمان ارائه داد.
معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: اگر احیاناً افرادی امتیاز مناسبی از سؤالات عمومی اخذ نکردند در صورت دارا بودن سایر شرایط به آنها فرصت داده شود تا ضمن انجام دوره کارآموزی با تکمیل اطلاعات خود یک بار دیگر در جلسه مصاحبه شرکت کنند.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت باند سه‌نفره سارقان خودرو در غرب تهران خبر داد و گفت: اتمام سوخت خودروی سرقتی سارقان را به دام انداخت.
سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه پویش «پرچم افتخار» به مناسبت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیش از ۲۰۰ ابر پرچم روی ساختمانهای بلند شهر نصب کرده است.
قیمت دلار در چهار سال و نیم گذشته ۶۳۰ درصد گران شده است درحالی که تورم موز و گوجه فرنگی طی این مدت از اسکناس آمریکایی بیشتر بوده است
خلوت نگه داشتن خانه و اتاق‌ها، استفاده از رنگ‌های روشن، نورانی کردن محیط و همچنین استفاده از گل و گیاهان به شما کمک می‌کنند از فضای کوچک خانه‌تان استفاده بیشتری ببرید و آن را بزرگ‌تر از آنچه که دیده می‌شود به نمایش بگذارید.
در حالی قیمت برنج با یک افزایش بی‌سابقه رو به رو شده که نایب رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خبر داد که قیمت سیب زمینی در میدان کیلویی ۹ تا ۱۵ هزار تومان رسیده است.
باورهای غلط درباره سلامت و زیبایی پوست دهان به دهان می‌چرخند و بین مردم منتقل می‌شوند. بهترین راه برای داشتن پوستی درخشان و سالم این است که به همه باورهای عمومی توجه نکنید و دنبال روش‌هایی باشید که با پوست شما سازگارند.
سازمان آگهی های پرسون