تازه‌ترین عناوین

با این که هنوز فاصله زیادی تا معرفی گوشی های سری آیفون ۱۴ اپل داریم، اطلاعاتی مهم درباره ویژگی‌های ظاهری گوشی آیفون ۱۴ اپل افشا شده است.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بر اساس جدیدترین به روز رسانی ها، تعداد شهرهای با وضعیت قرمز از ۳۳۷ به ۱۸۴ شهر کاهش یافت.
امکان تبدیل ایران به قطب برق منطقه با اتکا به موقعیت جغرافیای-سیاسی کشور در کنار ظرفیت عظیم تولید و توزیع برق مهیا است و دولت مردمی بالفعل کردن این ظرفیت را در دستور کار خود قرار داده است.
گاهی اوقات شرایط‌مان طوری می‌شود که هر روز مجبوریم با رگباری از احساسات دست و پنجه نرم کنیم. برخی از این احساسات را ما شدیدتر از دیگران احساس می‌کنیم و برای‌مان سخت‌تر هستند. در حالی که برخی دیگر زودگذرند و دارای بار روحی- روانی کمتر. دسته دیگری از احساسات هم هستند که تقریباً همیشه وجود دارند. این احساسات ممکن است حتی گاهی اوقات ما را تهدید کنند. برخی از این احساسات عبارتند از: غم، اضطراب، ترس، استرس و... مقابله با این احساسات در مقادیر زیاد روزانه نیازمند استراتژی و تلاش آگاهانه برای دور نگه داشتن این احساسات از خود است.
«اعتماد به نفس ۳۶۰ درجه»، «تعیین حد و حریم در رابطه عاشقانه»، «چطور ویس حرفه‌ای بفرستیم؟»، «چطور یک رابطه را به ازدواج ختم کنیم؟»، «افراد با اعتماد به نفس چطور رفتار می‌کنند؟»، «چطور رئیس باشیم؟» و ... از جمله عنوان‌های جذابی هستند که بسیاری را ترغیب می‌کنند تا برای یادگرفتن این مهارت‌ها هزینه‌های گزافی بپردازند.
سازمان آگهی های پرسون