تازه‌ترین عناوین

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از خودکشی قاتل پس از قتل ۲ برادرش در شهر کوچصفهان شهرستان رشت خبر داد.
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تأکید بر کاهش سفرهای غیرضروری در ایام پایانی سال از سمت شهروندان گفت: اتوبوس‌های خطوط خلوت‌تر به خطوط پرازدحام شهر منتقل می‌شوند.

تبخال یک بیماری ویروسی است که زیبایی صورت شما را خت تاثیر قرار می دهد. در این مطلب با روش های کاملا طبیعی برای درمان تبخال آشنا می شوید.
دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک از دستگیری متهم پرونده قتل خانوادگی که مردادماه امسال در این شهرستان اتفاق افتاده بود، خبر داد.
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که متقاضیان سفر به سوریه در بازه زمانی ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ لغایت ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۱ که در پیش‌ثبت‌نام شرکت کرده‌اند، از روز دوشنبه برای ثبت‌نام قطعی اقدام کنند.
مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه سیما گفت: این شبکه با مجموعه‌های «عصر جدید»، «زوجی‌نو»، «اعجوبه‌ها»، «سمت خدا» و «خانه‌ما» به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می‌رود. ‌
مسئول کاردان ایستگاه دانشگاه شریف بعد از شنیدن خبر بد شدن حال یک مسافر به‌خاطر گم‌کردن بسته طلاهایش، جستجو برای یافتن آن را آغاز کرد و موفق شد با پیداکردن طلاها به مسافر بدحال، امیدی دوباره بدهد.
مسافرت به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای مردم سراسر جهان و همچنین ایران به شمار می رود که با برنامه ریزی یک سفر، می توانید کلیه دغدغه های خود را به فراموشی بسپارید.
خانه تکانی پایان سال یکی از کارهایی است که بیشتر ما قبل از شروع عید و سال جدید انجام می‌دهیم. اگر کمردرد مزمن داشته باشید، تمیز و مرتب نگه‌داشتن خانه می‌تواند برای شما دشوار باشد.
سازمان آگهی های پرسون