تازه‌ترین عناوین

رئیس جمهور سابق آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا با ایران معامله خواهد کرد، گفت: «مطمئنا این کار را انجام خواهم داد. ما باید به توافق برسیم، زیرا عواقب آن غیرممکن است. ما باید معامله کنیم.»

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت تاکید کرد: رئیس‌جمهوری پس از بازگشت به ایران در اولین لحظات در جریان اقدامات صورت‌گرفته درباره حادثه معدن طبس قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.
ترامپ از زلنسکی در جریان مبارزات انتخاباتی آمریکا انتقاد و درباره توانایی اوکراین برای پیروزی در جنگ با روسیه ابراز تردید کرد اما گفت که با او امروز (جمعه) دیدار می‌کند.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آئین تجلیل از سردار حاج عبدالله عراقی؛

سردار عراقی نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در آئین تجلیل از سردار حاج عبدالله عراقی عنوان کرد: سردار عراقی نقطه حرکت رزمندگان قزوینی است و برای همیشه قله افتخار ما خواهد بود و مفتخر هستیم برای داشتن چنین فرمانده‌ای که تابلوی تمام‌نمای سیمای پاسداری از انقلاب اسلامی است‌.
سامسونگ تنها یک ایرباد جدید به این کاربر ارائه کرده و ادعای انفجار را تکذیب کرده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد که به منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وام‌های ودیعه مسکن به ۸ برابر افزایش یافته و برنامه‌ریزی شده است که این مبلغ به ۱۰ برابر افزایش یابد.

برنج به عنوان قوت غالب بسیاری از افراد، در سفره ایرانیان بسیاری دیده می‌شود. این کربوهیدرات مغذی در انواع مختلف خود، طعم و عطر متفاوتی را به ارمغان می‌آورد.

عوامل متعددی می‌توانند در تغییر بوی بدن دخیل باشند، اما کمبود برخی ویتامین‌ها نیز ممکن است به طور غیرمستقیم بر ترکیب عرق و سلامت پوست اثر بگذارد و در نهایت بوی بدن را تغییر دهد.

سرمربی جدید خیبر:

اوضاع بهتر خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد از آمادگی تیمش برای دیدار با نماینده اراک خبر داد.

سازمان آگهی های پرسون