زناشوئی

صفحه زناشویی مجله پرسون به شما کمک میکند تا زندگی و رابطه زیبایی با همراه و همسر خود داشته باشید.

دنبال کردن شریک عاطفی سابق در فضای مجازی در شروع اغلب حالت معصومانه‌ای دارد، اما این فعالیت ممکن است چرخشی خطرناک داشته باشد و افراد به شکل وسواس‌گونه‌ای به دنبال اطلاعاتی فراتر از آنچه در فضای مجازی وجود دارد بگردند.
زوج های زیادی دوروبرمان هستند که سال ها در کنار هم زندگی می کنند بی آنکه ذره ای به هم عشق بورزند. نوعی همزیستی که رنگ و بوی مهر و محبت ندارد. قدیمی ها می گفتند عادت کردن و امروزی ها واژه طلاق عاطفی را به کار می برند.
دوران بارداری از مهمترین دوره‌های زندگی مادران به شمار می‌آید که در کنار دشواری‌های جسمی خود، از نظر روحی نیز تاثیرات قابل توجهی بر مادران باردار باقی می‌گذارد. در این دوران نقش حمایتی همسران از اهمیت بسزایی برخوردار است و علاوه بر تامین سلامت روانی مادر به تحکیم روابط زوجین کمک می‌کند.
تعداد فزاینده‌ای از جوانان مجرد هستند. بسیاری از این افراد نمی‌خواهند مجرد باشند. آنان می‌خواهند در یک رابطه باشند. با این وجود، به دلایلی در این باره شانسی ندارند. علت آن چیست؟ چه چیزی آنان را عقب نگه داشته است؟
ما معمولاً تصور می کنیم مسائل جدی ای مانند خیانت یا دعوای مکرر، مردم را به فکر طلاق می اندازد. اما گاهی هم زوج ها به خاطر چیزهای عجیب یا حتی احمقانه ای تصمیم به پایان دادن به زندگی مشترک خود می گیرند.
چگونه می‌توان تشخیص داد که یک فرد خواستگار مناسبی است یا خیر؟ این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا نکات مهم و تفاوت‌های اساسی در انتخاب یک خواستگار را درک کنید.
مشکل بی‌خوابی بعد از تولد بچه شاید دغدغه تمام مادران باشد که البته برای رفع این مشکل می‌توان با رعایت اصول و توصیه‌هایی در رابطه با خواباندن نوزاد به‌راحتی کودک را به خوابی عمیق در شب فروبرد.
گاهی اوقات خانم‌ها با شما درد و دل می‌کنند و شما دوست دارید که سریعاً برای آن‌ها راه حل پیدا کنید؛ اما در واقع آن‌ها به دنبال راه حل نیستند؛ بلکه دوست دارند که حرف‌هایشان شنیده شود و کسی از احساسات آن‌ها با خبر گردد.
درست است که پذیرفته نشدن خواستگاری می تواند ضربه بزرگی به اعتماد به نفس شما وارد کند. اما مهم است که به یاد داشته باشید که ارزش شما به عنوان یک فرد، به هیچ وجه به این بستگی ندارد که آیا کسی شما را می خواهد یا خیر.