سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

مسواک زدن هم راه و رسم خاص خودش را دارد. قطعا زمان آن مهم است. اگر جزو افرادی هستید که بلافاصله بعد از خوردن غذا مسواک می‌زنید و به دنبال ادامه کارهایتان می‌روید، حتما این مطلب را دنبال کنید.
مطالعه اخیر محققان دانشگاه آگوستا آمریکا نشان می‌دهد که حفظ یک برنامه خواب مداوم نه تنها از سلامت کلی حمایت می‌کند، بلکه نقش مهمی در کند کردن روند پیری دارد.
همه ما افراد مسن و سالخورده را دیده ایم که در دیدن و یا شنیدن دچار مشکلاتی شده اند و به طور مشابه ما هم ممکن است حس بویایی خود را از دست بدهیم. خبر بد این است که تحقیقات نشان می دهد کم شدن حس بویایی یعنی نزدیک شدن به زمان مرگ.
قسمت هایی از مرغ مانند بال و گردن، دل و جگر و سنگدان، پوست و دنبالچه و پای مرغ توسط خانوارها مصرف می‌شود ولی قسمتی از مرغ به دلیل عوارض خطرناک نباید مصرف شود.
پوست بسیار خشک می‌تواند باعث ایجاد ترک های عمیق یا شکاف شود. این مسئله باعث بروز خونریزی شده و زمینه‌ای برای حمله باکتری‌هاست.
با رسیدن پاییز و زمستان، کوتاه‌تر شدن روزها و کاهش ساعاتی که خورشید در آسمان می‌تابد و در عین حال مدت زمان قرار گرفتن در معرض آفتاب در طول روز نیز کمتر می‌شود و این شرایط می‌تواند بدن را با کمبود ویتامین D مواجه کند.
خشکی پوست در فصل پاییز یکی از مشکلاتی است که تقریبا همه خانم ها با آن درگیر می شوند. در این مقاله به شما چند توصیه ساده برای جلوگیری از خشک شدن پوست تان در فصل پاییز ارائه می دهیم.
شروع فصل پاییز، زمان شیوع بیماری های ویروسی است که سرماخوردگی شایع ترین بیماری فصل سرما است، اما، با رعایت یک توصیه ساده، می توان از ابتلا به این بیماری مصون ماند.
نمک به خصوص محلول آب و نمک فواید زیادی دارد. برخی حتی از آن برای تمیز کردن زخم‌ها هم استفاده می‌کنند، اما آیا درمان عفونت واژن در خانه با نمک ممکن است؟
سبک زندگی مجموعه ای از انتخاب های سالم افراد است که متناسب با موقعیت های زندگی صورت می گیرد. این انتخاب ها بر روی سلامت فرد تاثیرگذار هستند و تحت تاثیر عوامل مختلف قرار می گیرند.
در حال دویدن هستید ولی به جایی نمی‌رسید، در حال سقوط از بلندی هستید اما به زمین برخورد نمی‌کنید، مرگ عزیزانتان را می‌بینید ولی هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید. دانشمندان می‌گویند کابوس‌های مشترک انسان‌ها محدود به این موارد نمی‌شود.
وقتی به ویروسی مبتلا می‌شوید اینکه تا چه مدت می‌توانید این عفونت واگیردار را به دیگران هم منتقل کنید بستگی به نوع ویروس دارد. معمولاً دوره واگیری پیش از اینکه شما احساس ناخوشی کنید یا علامتی بروز بدهید شروع می‌شود.
مطالعه اخیر دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نشان می‌دهد که نشستن روزانه خطر ابتلا به زوال عقل را به ویژه برای افراد مسن افزایش می‌دهد.