سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

بیدار شدن با تپش قلب شدید ممکن است آزاردهنده باشد، اما لزوماً نشانه یک اتفاق جدی نیست. اضطراب، خواب بی‌کیفیت یا آریتمی قلبی برخی از دلایل آن است.
فلوشیپ خواب با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت خواب، گفت: استفاده از موبایل در هنگام خواب و ورزش کردن و پیاده روی قبل از خواب عامل بی خوابی شبانه است.
براساس داده‌های ارتش امریکا سربازی با وزن ۸۱ کیلوگرم که باری با وزن ۱۵ کیلوگرم حمل می‌کند، در حالی که ۶ کیلومتر را در مدت زمان ۱۵ دقیقه طی می‌کند، به ازای هر ۱.۶ کیلومتر که راه می‌رود ۶۸۰ کالری در ساعت می‌سوزاند. هم چنین، راه رفتن با کوله پشتی روشی عالی برای تمرین تیم ملی بیسبال زنان آمریکا شناخته شده است.
مراقبت درست و اصولی از پاها در هوای سرد ضروری است. سردی پاها می‌تواند منجر به سرمازدگی، ایجاد درد در انگشتان پا، تاول و میخچه شود. با به‌کارگیری روش‌های درست، پاهای خود را در دمای ایده‌آل نگه دارید تا از بروز این‌قبیل مشکلات جلوگیری کنید.
شاید بپرسید آیا این درست نیست که حتی اگر همه این کار‌ها را انجام دهید باز هم سوارکاران می‌توانند به دنبال شما بیایند؟ من به شما می‌گویم آیا این احتمال وجود ندارد که اگر برای بازنشستگی پس انداز کنید سرمایه گذاری‌های شما قبل از این که نیاز به برداشت پول داشته باشید تضعیف شود؟ بله، البته احتمال آن وجود دارد، اما اگر این کار‌ها را انجام ندهید احتمال این که کار‌ها خوب پیش نرود را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهید.
متخصصان با بررسی سابقه خانوادگی، ژنتیک و عوامل خطرزای شناخته‌شده برای بیماری‌های قلبی مانند فشار خون بالا و سابقه سیگار کشیدن، ریسک ابتلا به بیماری‌های قلبی‌عروقی در شرکت‌کنندگان را تخمین زدند. همچنین از آنان خواستند عادات مربوط به سبک زندگی‌شان را شرح دهند از جمله اینکه چند بار از پله‌ بالا می‌روند.
تغذیه ناسالم در جامعه امروزی رواج پیدا کرده و منجر به افزایش بیماری‌ها شده است، این در حالی است که دو سوم افراد بالغ هم در جامعه مبتلا به اضافه وزن و چاقی هستند.
خستگی مزمن یا طولانی مدت در بسیاری از موارد ناشی از استرس، نداشتن خواب کافی، رژیم غذایی ضعیف و دیگر عادات غلط در زندگی است،
نواختن یکی از آلات موسیقی روشی است برای تقویت یادگیری. جالب است بدانید که دانشمندان به این واقعیت دست یافته‌اند که نواخت یکی از ادوات موسیقی توانایی مغز را در یادگیری ریاضیات، زبان جدید، قدرت تحلیل و... افزایش می‌دهد.
در دنیای باتری‌های لیتیوم یونی، گوشی‌های هوشمند در کانون توجه قرار دارند. در این میان یک بحث تکراری وجود دارد: آیا شارژ کردن طولانی مدت موبایل برای یک شب تا صبح، باتری موبایل را خراب خواهد کرد؟

گاهی‌اوقات نفس برخی از افراد صبح‌ها، آنقدر بدبو می‌شود گویی نیمه‌های شب، گوشتی که سه روز از آن گذشته خورده‌اند. اما بدبویی دهان همیشه به‌دلیل غذایی نیست که فرد خورده است و دلایل دیگری دارد.
اغلب افراد در برابر مشکلات و سختی‌های زندگی دوست دارند آسان‌ترین راه را برای انتخاب کنند و از مشکلات، مردم و زندگی فرار می‌کنند. در حالی که فرار از مشکلات چیزی از استرس و اضطراب شما کم نمی‌کند و باید مشکل را ریشه‌ای حل کرد تا به ما آرامش بیشتری رسید.
هنگامی که مسافران از تعطیلات به خانه باز می‌گردند معمولا سوغاتی‌های جالب، خاطرات شیرین و چشم‌انداز گسترده‌ای از جهان به همراه دارند. با این وجود، گاهی اوقات آنان با سرماخوردگی وحشتناک، مشکلات گوارشی یا سایر مشکلات مرتبط با سلامتی به خانه می‌روند.
برخی از افراد حاضرند در بالاترین ارتفاعات روی بند راه بروند یا در اعماق اقیانوس‌ها، در میان کوسه‌ها و نهنگ‌ها شنا کنند اما ۱۰ دقیقه هم در جمع صحبت نکنند. احتمالا رسیدن به پاسخ سؤال چگونه در جمع خوب صحبت کنیم؟ برای این افراد بسیار مهم و ارزشمند است.
چهار زانو نشستن یکی از مدل های رایج است که در مورد تاثیرات مثبت و منفی آن بحث زیاد است، در این مطلب به یافته های جدید دانشمندان در مورد چهارزانو نشستن اشاره می کنیم.