سبک زندگی

بسته پیشنهادی سبک زندگی شما را با تمام زوایای خانه داری آشنا می کند.

یک پژوهش سازمان جهانی بهداشت (WHO) می‌گوید: «حدود یک‌سوم از کل بزرگسالان جهانی تحرک و ورزش خیلی کمی دارند. نسبت کسانی که به ورزش روی خوش نشان نمی‌دهند، رو به افزایش و ارقام برای مردان و زنان به طور قابل توجهی متفاوت است.»

آرک متال، به عنوان مجری تخصصی انواع پوشش‌های فلزی، خانه‌ را به فضایی متناسب با روحیات و سلیقه هنرمندان تبدیل می‌کند. با آرک متال مجری تخصصی انواع پوشش فلزی همراه باشید.
با به‌کارگیری این چهار نکته تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنید که باعث تقویت و محافظت از مغز شما شوند.
استفاده از جملات تعمیم یافته مانند «تو همیشه...» یا «تو هرگز...» اقدامات مثبت طرف مقابل را نادیده می‌گیرد و احساس سرزنش و رنجش را منتقل می‌کند. چنین اظهاراتی مهعمولا اغراق‌آمیز است و می‌تواند باعث شود که شریک زندگی شما احساس کند مورد حمله قرار گرفته و یا اینکه مورد قدردانی قرار نگرفته است.

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که خوردن ماهی در دوران بارداری به نظر نمی‌رسد خطر ابتلا به آرتریت در نوجوانان را در آینده افزایش دهد، به‌خصوص اگر ماهی‌ها سالمون، قزل‌آلا یا ساردین روغنی باشند.
بسیاری از افراد در طول تابستان تعرق زیادی را تجربه می‌کنند. تعرق زیاد در طول روز‌ها و شب‌های تابستان طبیعی است، اگرچه تأثیراتی روی پوست و زیبایی دارد.
ترس از «خواب» یکی از موضوعات برجسته در تفکر اگزیستانسیالیستی بود. نیچه به طعنه می‌گفت: «خوشا به حال خواب‌آلودگان، زیرا زود به خواب خواهند رفت». می‌گویند خود او حتی گاهی تلاش می‌کرد هر چه قدر که می‌تواند کمتر بخوابد.
داشتن خواب کافی برای همه افراد، به‌ویژه بیماران مبتلا به دیابت یا پیش‌دیابت، مهم است؛ زیرا تنظیم مناسب سیستم غدد درون‌ریز و کنترل قند خون به خواب مناسب شبانه بستگی دارد.
برخی از دروغگویان کنترل دروغ را دشوار می‌دانند و این ممکن است بر روابط آن‌ها تأثیر بگذارد. در این مطلب به شما می‌گوییم چگونه یک دروغگوی بیمارگونه و راه‌های مقابله با آن‌ها را تشخیص دهید.

همزمان با آغاز فصل گرما، سازمان اورژانس کشور به هموطنان به ویژه ساکنان استان‌های جنوبی و همچنین به حجاج بیت الله الحرام که در عربستان به سر می‌برند، توصیه کرد تا به صورت منظم و زمانی که هنوز تشنه نشده‌اند، آب بنوشند.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در بحث سلامت باروری تاکنون کمتر به مردان پرداخته شده و تمرکز عمدتا بر روی زنان بوده است، گفت: سبک زندگی در ناباروری مردان تاثیرگذار است.

در پژوهشی نوین، پژوهشگران تفاوت‌های شناختی مهمی را بین مغز زنان و مردان کشف کردند. این تحقیق نشان می‌دهد که آستروسیت‌ها بر اساس جنسیت، نقش مهمی در مکانیسم‌های مغزی دارند.