ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

دفتر آیت‌الله مکارم شیرازی اعلام کرد: با توجه به ابهامات زیادی که این نوع ارزها دارند، از جمله اینکه منشاء استخراج آن روشن نیست و نیز غالبا اعتبار آن از سوی دولت‌ها پذیرفته نشده و همچنین منشاء سوء استفاده‌های زیادی شده است، معامله، سرمایه گذاری و درآمد حاصل از آن‌ها جایز نیست.

باتری یکی از مهم‌ترین بخش‌های گوشی هوشمند است که سلامت آن اهمیت زیادی دارد. با این روش‌‌ها، دیگر درصد باتری هلث هیچ گوشی از چشم‌ها مخفی نمی‌ماند. در این مقاله با روش‌های بررسی سلامت باتری گوشی‌های هوشمند آشنا می‌شویم.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) خیر داد:

امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری در راستای تحقق شعار سال

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)، پارک علم و فناوری قزوین، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان قزوین، بمنظور همکاری مشترک در راستای تحقق شعار سال، تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری منعقد کردند.
آزمایش یک داروی جدید ضد سرطان ریه که به شکل قرص است، در بازه ۵ ساله نشان داد ۶۰ درصد بیماران مبتلا به نوع معمول این بیماری همچنان زنده هستند و بیماری پیشرفت نکرده است.
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در نظر دارد از طریق برگزاری مناقصه عام نسبت به شناسایی تامین‌کنندگان فعال، توانمند و دارای صلاحیت در حوزه تجهیزات آنتنالاین (تجهیزات جانبی آنتن) اقدام کند.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

تاکنون بیش از سی درصد خانوارها تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند

رئیس رگولاتوری گفت: برای افزایش میزان اتصال خانوارها به این شبکۀ پرسرعت و تسریع در اجرای پروژه برنامه‌ریزی جامعی انجام شده است تا مردم طعم شیرین فناوری را بچشند.
سوالی که در ذهن بسیاری از کاربران پیش ‌آمده این است که چگونه اپل واچ را به گوشی وصل کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که روش‌های گوناگونی برای شما وجود دارند. شما قادر هستید این ساعت هوشمند را علاوه‌بر اتصال به گوشی‌های برند آیفون از شرکت اپل، به گوشی‌های اندرویدی نیز متصل کنید.
فناوری و تلفن‌های هوشمند پیشرفت زیادی کرده‌اند، اما هنوز هم هیچ‌کس به طور کامل از وضعیت سیگنال‌های دریافتی تلفن‌های همراه به‌ طور کامل راضی نیست.
«اوپن‌‌ای‌‌آی» بیشتر قابلیت‌‌های پولی «چت جی‌‌پی‌‌تی» را در نسخه رایگان فعال کرده؛ تحولی مهم که دامنه نفوذ هوش‌‌مصنوعی را بر زندگی ما افزایش می‌‌دهد؛ با این سرعت تحولات، چه پیش‌‌بینی درباره آینده هوش مصنوعی می‌‌شود؟
سفارش طراحی سایت-طراحی سایت فروشگاهی-طراحی سایت خبری-طراحی سایت شرکتی-طراحی وب سایت-طراحی سایت وردپرس
امروزه گوشی‌های هوشمند به بخش جدایی‌ناپذیری از زندگی ما تبدیل شده‌ و اطلاعات زیاد شخصی، مالی و حرفه‌ای را در خود جای داده‌اند. به همین دلیل، امنیت گوشی‌های هوشمند اهمیت زیادی دارد.