ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

مدیر مخابرات منطقه مازندران با بیان اینکه تکنولوژی ۵G را یکی از بروزترین راه‌های ارتباطی است، اظهار کرد: تکنولوژی ۵G پهنای باند تلفن همراه است که در نهایت جایگزین یا تقویت کننده اتصال ۴G خواهد شد، تصریح کرد: با این تکنولوژی سرعت دانلود و آپلود بسیار سریع‌تر خواهد بود.
اگر احساس می‌کنید که دستگاه اندرویدی شما از سرعت خوبی برخوردار نیست و کند شده، راه حل‌هایی برای حل این مشکل وجود دارند .پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید
پرتاب ۱۱ ماهواره ظرف مدت ۲ سال، دستیابی به مدار ۷۵۰ کیلومتری برای نخستین بار و تزریق موفق و همزمان سه ماهواره در مدار از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم در حوزه فضایی است.
دبیر شورای عالی فضای مجازی برای مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه و جعل هویت کاربران در فضای مجازی دستورالعمل ساماندهی واگذاری شناسه ارتباطی را ابلاغ کرد.
این نرم‌افزار با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، یک گزینه ایده‌آل برای سازمان‌هایی است که به دنبال تسهیل و بهبود مدیریت منابع انسانی خود هستند. اگر می‌خواهید بیشتر با قابلیت‌های این پلتفرم آشنا شوید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
متأسفانه در دولت قبل ظرفیت‌های بزرگ و مهم کشور به پای «دیپلماسی التماسی» ذبح شد. یکی از این ظرفیت‌های بسیار مهم و بزرگ، صنعت فضائی کشور بود. در دولت مدعی تدبیر و امید، صنعت فضائی تقریبا تعطیل شد.
شرکت اوپو یک توافق مجوزدهی متقابل با نوکیا منعقد کرد که به اختلاف چند ساله آنها پایان داده و به این سازنده تلفن هوشمند چینی اجازه می‌دهد گوشی‌های خود را آزادانه در بازارهای اروپایی شامل آلمان عرضه کند.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه پس از افزایش تعرفه اینترنت خبر داد و گفت: بار ترافیکی از اینترنت همراه به سمت ثابت می رود.