ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: لایحه حریم خصوصی کاربران در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است و تا پایان سال نهایی می‌شود.
دادگاه فدرال کالیفرنیا به «ایلان ماسک» دستور داد تا بار دیگر در تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) درباره تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری توییتر شهادت دهد.
با اجرای عملیات توسعه شبکه ارتباطی در مراکز مخابراتی شهید زارعی و پیام نور در تاریخ ۲۴ بهمن ماه، ارتباط تلفنی و دیتای مشتریان در این 2 مرکز مخابرات از ساعت ۲۳ به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه خواهد بود.
در رویداد دوشنبه های استارت‌آپی ارائه شد؛

ارائه پلتفرمی برای خودمراقبتی سلامت زنان

فناوران کشور ۵ محصول دانش بنیان در حوزه‌هایی چون "ورزش در خانه" و "تغذیه"، "پایش سلامت افراد از زمان کودکی"، "خودمراقبتی و تشخیص زودهنگام بیماری های زنان" و "کنترل کیفی تجهیزات پزشکی مبتنی بر هوش مصنوعی" را در دوشنبه های استارت آپی عرضه کردند.
یکی از شروط اساسی و لازم ولی ناکافی در موفقیت یک استارت‌آپ این است که بتواند در زمان‌های مناسب، از سرمایه‌گذاران مناسب و مرتبط، مقدار مناسب پول را بر مبنای ارزش‌گذاری مناسب و منصفانه دریافت کند و درصورتی‌که هر یک از اضلاع این مربع واجد صفت مناسب نباشد، احتمال موفقیت آن به نحو محسوسی کاهش می‌یابد.
طبق گزارش جدید وال استریت ژورنال، ایلان ماسک میان دوستان و همکارانش نوعی فرهنگ فشار به وجود آورده و آنها را به استفاده از مواد مخدر همراه خود تشویق می کند.