ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه توسعه ارتباطات روستایی سودآور نیست و به همین دلیل دولت مجبور به سرمایه‌گذاری در این بخش شد، گفت: چون دولت سرمایه‌ها را تقبل کرد، بخش خصوصی خیلی در توسعه روستایی چالش نداشت. توسعه روستایی کار بزرگی بود که با وجود تحریم‌ها انجام شد.

همراه اول با سرلوحه قرار دادن مقوله «مانع زدایی» که بخشی از شعار سال ۱۴۰۰ است، اقدام به مشارکت در پروژه‌های خیرخواهانه با رویکردهای ساخت مدرسه، مسکن، درمانگاه و کلینیک، کارگاه کارآفرین، مسجد و ... کرده است.
با توجه به اینکه اخیرا عده‌ای کلاهبردار با استفاده از درگاه‌های اینترنتی ساختگی و با ادعای کذب دریافت اینترنت رایگان، لینک‌های مختلفی به برخی مشتریان ارسال می کنند، شرکت مخابرات ایران نسبت به انجام کلاهبرداری از طریق ارائه اینترنت رایگان به نام این شرکت هشدار داد.

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

هدایای ویژه ایرانسل در اپلیکیشن «لنز» را از دست ندهید

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ایرانسل هدایایی از جمله بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمه رایگان، در قالب کمپین «تماس به وقت رمضان» و محتواهای مناسبتی ویژه‌ای در اپلیکیشن «لنز» با اشتراک رایگان، درنظر گرفته است.
در مواجهه با شبکه‌های جدید باید نیازهای مخاطبان را بشناسیم، از منظر اخلاقی بررسی کنیم و برای برآورده کردن آنها تلاش کنیم تا مخاطبان از روی اختیار، استفاده از پلتفرم‌های داخلی را ترجیح دهند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، راه‌اندازی شتابدهنده تخصصی سلول‌های بنیادی و طب بازساختی در دانشگاه علوم پزشکی را گامی ارزشمند دانست و گفت: خوشحالم که فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور در حال توسعه است، اما این اقدام شروع یک راه است.