ارتباطات و فناوری

جدیدترین اخبار فناوری اطلاعات ایران و جهان را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

هدایای ویژه ایرانسل در اپلیکیشن «لنز» را از دست ندهید

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ایرانسل هدایایی از جمله بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمه رایگان، در قالب کمپین «تماس به وقت رمضان» و محتواهای مناسبتی ویژه‌ای در اپلیکیشن «لنز» با اشتراک رایگان، درنظر گرفته است.
در مواجهه با شبکه‌های جدید باید نیازهای مخاطبان را بشناسیم، از منظر اخلاقی بررسی کنیم و برای برآورده کردن آنها تلاش کنیم تا مخاطبان از روی اختیار، استفاده از پلتفرم‌های داخلی را ترجیح دهند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، راه‌اندازی شتابدهنده تخصصی سلول‌های بنیادی و طب بازساختی در دانشگاه علوم پزشکی را گامی ارزشمند دانست و گفت: خوشحالم که فرهنگ تحقیق و پژوهش در کشور در حال توسعه است، اما این اقدام شروع یک راه است.
کلاب‌هاوس هیچ نویدی برای شهروندان یا کاربران عادی رسانه‌های اجتماعی ندارد و حتی اگر اتاق گفتگویی هم شکل دهند، در نهایت چیزی خواهد شد همانند جمع‌های موقتی و محدد مسافران تاکسی در دنیای واقعی.

مسئول پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی مسئله محوری می باشد در این راستا هدایت دانشجویان به مسائل رشته تخصصی از مهمترین اهداف سازمان می باشد تا بتوانیم بهترین راه حل برای مشکلات جامعه داشته باشیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه‌های دولت در زمینه اینترنت‌رسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار و فراهم کردن بستر توسعه تجارت الکترونیک و ادامه دورکاری و حذف فیلترینگ در آینده خبر داد و گفت: توسعه تکنولوژی و بلاک‌چین واینترنت ماهواره‌ای و.. باعث منسوخ شدن فیلترینگ می‌شود.

دبیر ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ساخت ماشین ‏آلات موردنیاز برای راه ‏اندازی خطوط تولید محصولات نانو را یکی از اولویت‏ های اصلی توسعه صنعت نانو دانست و گفت: تاکنون 28 نوع دستگاه تولیدی توسط شرکت ‏های فناوری نانو داخلی در 50 خط تولید صنعتی مورد بهره ‏برداری قرار گرفته ‏اند.