دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

قائم‌مقام وزیر علوم در دیدار با وزیر آموزش عالی وپژوهش‌های علمی سوریه بر گسترش روابط علمی میان دوکشور تأکید کرد وگفت:می خواهیم از سطح ارتباطات و تبادلات دانشجویی به سطوح بالاتری قدم برداریم.

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از تعیین تکلیف تعرفه پرداختی برای مشارکت دانشجویان در طرح ملی واکسیناسیون خبر داد و گفت: اخیرا در جلسه با معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، پی‌گیری‌های نهایی جهت تعیین تعرفه مشارکت دانشجویان در طرح واکسیناسیون انجام گرفت و بنا شد بزودی مبلغ مورد نظر تعیین و این عدد ملاک عمل فعالیت دانشجویان در همه دانشگاه‌های علوم پزشکی باشد.
معاون آموزشی وزیر بهداشت از تبدیل حق الزحمه‌های اندک دستیاران پزشکی به حقوق در سطح پزشکان عمومی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت : برخی مشکلات معیشتی و دیگر سختی‌های دوران دستیاری پزشکی تمایل پزشکان عمومی به حضور در این دوره را کاهش داده است.
مدیر کارگروه آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم گفت: مهلت دانشگاه ها برای ارزیابی خدمات آموزش الکترونیکی تمدید شد، پذیرش دانشجویان و مجوز آموزش‌های الکترونیکی مشروط به این ارزیابی خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزایش حقوق پایه، افزایش ۲ برابری حقوق با کمک صندوق تعاون و ارائه ۲۰ درصد کارانه به کمک جراح را از راهکارهای موثر بهبود وضعیت دستیاران برشمرد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، با صدور حکمی معاون ارزشیابی و امور استان‌های این مرکز را منصوب کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه دانشگاه‌هایی که تعداد بیشتری از دانشجویان‌ آنها بومی است، می‌توانند از هفته دیگر آموزش حضوری خود را شروع کنند، گفت: دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی‌وحرفه‌ای از جمله این دانشگاه‌ها هستند.