آغاز نام نویسی نام نویسی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان کارشناسی ارشد پیام نور

نام نویسی پذیرفته شدگان بدون آزمون کارشناسی ارشد استعداد درخشان دانشگاه پیام نور از دوم تا هفتم آبان ماه به صورت حضوری در مراکز و واحدهای معرفی شده پذیرفته شدگان، صورت می گیرد.
تصویر آغاز نام نویسی نام نویسی پذیرفته شدگان بدون آزمون استعداد درخشان کارشناسی ارشد پیام نور

به گزارش سایت خبری پرسون از دانشگاه پیام نور، نتایج پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان دوره کارشناسی ارشد از طریق نشانی https://result.pnu.ac.ir قابل مشاهده است.

انتخاب واحد پذیرفته شدگان از سوم تا هفتم آبان ماه در سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir انجام می شود.

پذیرفته شدگان لازم است اصل مدارک شامل تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، عکس با زمینه روشن، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)، اصل مدرک کارشناسی را در قالب فایل JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت تهیه و در هنگام ثبت نام حضوری به کارشناسان تحویل دهند.

ارائه مدارک فیزیکی ذکر شده هنگام نام نویسی حضوری الزامی است.

لازم به ذکر است مطابق بند ۲۲ دستورالعمل سازمان سنجش صفحه چهار، برخی از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعدادهای درخشان، همزمان از طریق آزمون ورودی کارشناسی ارشد یا المپیاد دانشجویی یا آزمون‌های اختصاصی برخی دانشگاه‌ها نیز پذیرش می‌شوند. با توجه به اینکه امکان تحصیل همزمان وجود ندارد و داوطلب فقط می‌تواند در یک کدرشته محل تحصیل کنند، متقاضی باید انصراف خود را از سایر قبولی‌ها به دانشگاه پذیرش شده اعلام کند.

منبع: ایرنا

545148