ورزش زنان

آخرین و مهمترین خبرهای ورزش بانوان ایران و جهان را با سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

سرمربی تیم سریک گفت: خانواده آزمون تمام هدف‌شان این بود که بستری برای زنان والیبالیست و پیشرفت دختران استان گلستان را فراهم کنند، آنها نه تبلیغی از این راه انجام می‌دهند و نه درآمدی کسب می‌کنند.
مسابقه آزاد مینی گلف بانوان کشور ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور ۱۹ بازیکن از ۴ استان در سایت مینی گلف یوجیم مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد و سیما شاه محمدی از استان اردبیل، نرجس جعفری از استان قم و معصومه نوحی از استان اردبیل به تربیت اول تا سوم شدند.
پرافتخارترین مربی فوتبال بانوان ایران گفت: الان قراردادهایی که در فوتبال بانوان ما بسته می‌شود به شکلی است که شخص می‌تواند با آن زندگی کند، افزایش قیمت قراردادها در این یکی دوسال خیلی خوب بود و فکر می‌کنم انگیزه خیلی خوبی برای بانوان ما است.
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: متاسفانه امسال در تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال بانوان دیده نمی شود و نمی دانم که چرا این رقابت ها لغو شده است که جای تاسف دارد. نامه نگاری لازم در این زمینه صورت گرفته اما به سرانجامی نرسیده است.
دبیر فدراسیون تنیس گفت: پس از انصراف مشکات الزهرا صفی از بخش حمایتی فدراسیون جهانی ما موظف بودیم از او حمایت کنیم و حتی تا امروز هم بخش بین الملل فدراسیون شبانه روز تلاش می‌کرد تا مشکل ویزای او حل شود. قطعا این مسیر با مسیری که تحت پشتیبانی ویژه فدراسیون جهانی بود، متفاوت و دشوارتر بود اما این به معنای آن نبود که کار را رها کنیم.