ورزش زنان

آخرین و مهمترین خبرهای ورزش بانوان ایران و جهان را با سرویس ورزشی پرسون دنبال کنید.

خبر ممنوعیت حضور زنان در رشته‌های بدن‌سازی و پرورش اندام، به جنجالی بزرگ در ورزش کشور تبدیل شده است. بانوان ایرانی در حالی پس از سال‌ها انتظار، اجازه فعالیت در تعداد محدودی از رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام را گرفته بودند که حالا در اقدامی سؤال‌برانگیز این مجوز نیز لغو شده است؛ مجوزی که در اولین قدم اداره ورزش و جوانان اصفهان از آن پرده برداشت.
طبق خبری که به رسانه ها رسیده، تا اطلاع ثانوی همه فعالیت‌های زنان در رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی برای مسابقات و اردوهای تدارکاتی در کل کشور ممنوع شده است. این ممنوعیت شامل باشگاه‌های ورزشی نمی‌شود.
شقایق باپیری، بازیکن تیم ملی هندبال ایران در ویدیویی ناپدید یا دزدیده شدن خود را تکذیب کرد.
خشونت کلامی‌ای که خانم کودایی در این چند روز تحمل کرده، قابل درک و تحمل نیست. فقط چون شجاعانه از دروازه‌اش دفاع کرد و باعث باخت تیم اردن شد، یک شهروند اردنی ظاهرش را مورد قضاوت قرار داده و شرم‌آورتر رفتار هموطنانش است!
مدیر عامل شرکت داروسازی باریج اسانس با تاکید بر اینکه اعتبار و اهمیت والیبال در خانواده این شرکت بر کسی پوشیده نیست، گفت: انتظار داریم تیم والیبال بانوان باریج اسانس در فصل جدید رتبه مناسبی کسب کند اگرچه بدون تردید شایستگی و توانمندی رسیدن حتی بر روی سکوهای سه گانه را نیز داریم و این موفقیت دور از انتظار نیست.