دختر رویینگ‌سوار ایران در یونان

ملی‌پوش رویینگ زنان ایران تمرینات خود را خارج از ایران انجام می‌دهد و به گفته رییس فدراسیون برای حضور در ترکیب تیم ملی در تست‌های انتخابی شرکت می‌کند.

تصویر دختر رویینگ‌سوار ایران در یونان

به گزارش سایت خبری پرسون، نازنین ملایی ملی‌پوش رویینگ، خارج از ایران تمرینات خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک دنبال می‌کند. او در اردوی تیم ملی حضور ندارد اما حتما باید در تست‌های انتخابی شرکت کند تا بتواند در ترکیب تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک پاریس قرار بگیرد.

علیرضا سهرابیان در این مورد بیان کرد: نازنین ملایی در کمپ یونان تمرین می‌کند و رفتنش با هماهنگی من و فدراسیون بوده است. برخی کشورها در آن کمپ تمرین می‌کنند. تقریبا هفته‌ای یک‌بار تماس می‌گیرد و گزارشی از تمرین های خود ارائه می‌دهد. زمان بندی برای گرفتن تست‌های انتخابی مشخص شده است و او در این تست‌ها حاضر می‌شود. از دبیر فدراسیون هم تاریخ دقیق برگزاری رکوردگیری‌ها را گرفت تا در آنها شرکت کند.

او افزود: امیدوارم نتیجه خوبی بگیرد. رکسانا رازقیان هم در اسلالوم در تست های انتخابی شرکت کرد و توانست به هانگژو برود و این اتفاق هم برای نازنین ملایی رخ می‌دهد و در تست های انتخابی شرکت می‌کند و مشکل خاصی نیست.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که اگر نازنین ملایی در رکوردگیری‌ها انتخاب شد، همراه تیم ملی تمرین می‌کند یا برنامه دیگری دارد؟ تاکید کرد: نازنین ملایی بورسیه IOC است و تمریناتش را زیر نظر مربیانی که در کمپ فدراسیون جهانی هستند، انجام می‌دهد.

رییس فدراسیون در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه افشین فرزام سرمربی تیم ملی رویینگ مشکلی با این که ملایی خارج از اردوی تیم ملی تمرین کند، ندارد؟ تاکید کرد: خیر مشکلی ندارد. فکر آقای فرزام هم روی پیشرفت ورزشکاران است و هیچ مشکلی با این مسئله ندارد. امیدوارم همه نفرات در تست‌های انتخابی نتایج خوبی بگیرند.

منبع: ایسنا

572682