خداحافظی ناگهانی نازنین ملایی از تیم ملی رویینگ!

دختر ملی‌پوش قایقرانی روئینگ ایران خداحافظی‌اش را به رئیس فدراسیون اعلام کرده است.
تصویر خداحافظی ناگهانی نازنین ملایی از تیم ملی رویینگ!

به گزارش سایت خبری پرسون، اولین مرحله تست انتخابی تیم ملی قایقرانی روئینگ برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک پاریس برگزار شد و نازنین ملایی در این تست شرکت نکرد.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی درباره علت حضورنداشتن ملایی در اولین مرحله تست انتخابی تیم ملی بیان کرد: نازنین ملایی در تماس تلفنی که با من داشتند با توجه به برنامه‌ریزی که خودش داشته خداحافظی کرد و گفت نمی‌خواهد ادامه دهد چون می‌داند اگر برای المپیک هم انتخاب شود و آنجا هم نتیجه مثبتی بگیرد پایه‌گذاری برای بازی‌های آسیایی می‌شود و برنامه زندگی‌اش به هم می‌ریزد. به خاطر همین قبل از اینکه مسابقات آغاز شود، خداحافظی کرد و در تست شرکت نمی‌کند. البته من موافقت نکردم.

سهرابیان در پاسخ به این پرسش که نازنین ملایی در واقع از تیم ملی قایقرانی رویینگ خداحافظی کرده است، تصریح کرد: فعلا که این گونه است. هر کسی می‌خواهد عضو تیم ملی شود باید در دو تست از سه تست گرفته شده اول شود و ملایی در تست اول حضور نداشت. نازنین ملایی قهرمان ارزنده‌ای است و سالیان سال برای تیم ملی زحمت کشیده است از این رو تلاش می‌کنم متقاعدش کنم در تست انتخابی دوم شرکت کند اما اگر در تست دوم هم شرکت نکند دیگر کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

منبع: ایسنا

573835