پیشنهادی نجومی به سردار آزمون

یک پیشنهاد سنگین به دست مهاجم تیم ملی رسیده که شاید مسیر فوتبالی او را تغییر بدهد.
تصویر پیشنهادی نجومی به سردار آزمون

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از اینکه مشخص شد باشگاه رم توان پرداخت ۱۲ میلیون یورو برای دائمی کردن حضور سردار آزمون را ندارد، مهاجم ایرانی طبق قراردادی که داشت به بایرلورکوزن بازگشت. البته پس از پایان فصل خبر توافق او با سویا منتشر شد اما مسئله اینجاست که هنوز هیچ چیزی درباره آینده سردار شفاف نیست.

تا این لحظه مشخص شده که لورکوزن علاقه‌ای به حفظ ملی پوش ایرانی ندارد و او باید به دنبال تیم جدیدی باشد. اشتیاق سویا هم در حد همان پرس و جو باقی ماند و مدیران باشگاه اسپانیایی هنوز هیچ پیشنهاد رسمی‌ای به طرف آلمانی ارسال نکرده‌اند. تنها آفر مهمی که اکنون موجود است و حتی بابت آن با خود بازیکن هم تماس حاصل شده، از کشور قطر بوده. یکی از تیم‌های لیگ ستارگان قطر پیشنهادی هنگفت به آزمون ارائه داده که مبلغ پایه آن ۶ میلیون یورو است. عددی نجومی که باعث شده سردار وسوسه شود و هیچ بعید نیست اگر پیشنهاد مهم اروپایی به دستش نرسد، او در ۲۹ سالگی به حاشیه خلیج فارس بیاید!

در شرایطی که هنوز هیچ چیزی درخصوص آینده آزمون مشخص نیست، او این روزها در دبی مشغول استراحت است و شاید منتظر است تا بایرلورکوزن برای آینده‌اش تعیین و تکلیف کند.

منبع: خبرورزشی

693735