آخر و عاقبت وضعیت نامشخص حسینی؛ استقلال سراغ گزینه خارجی می رود؟

در روزهایی که هنوز ماندن یا نماندن سیدحسین حسینی به طور قطع در استقلال مشخص نشده باشگاه استقلال مذاکرات خود با یکی دروازه‌بان خارجی را تقریباً نهایی کرد.
تصویر آخر و عاقبت وضعیت نامشخص حسینی؛ استقلال سراغ گزینه خارجی می رود؟

به گزارش سایت خبری پرسون، ایجنت فوتبالی که قرار بود آندره‌آ استراماچونی را به استقلال بیاورد از مدیران استقلال قول گرفته بود که همراه با این مربی ایتالیایی ۳ بازیکن خارجی را هم بعنوان سرجهازی به این تیم بیاورد.

یک دروازه‌بان، یک وینگر و یک مهاجم؛ ۳ گزینه مورد نظر این آژانس نقل و انتقالاتی بودند که با استراماچونی به استقلال بیایند و البته ظاهرا بازیکنان قابلی هم بودند که استرا آنها را تأیید و روی شان حساب کرده بود، اما با منتفی شدن حضور خودش در استقلال این موضوع فعلاً به شکل دیگری در دست اجراست!

از افراد مطلع در باشگاه استقلال خبردار شدیم از بین سه گزینه خارجی که برای اضافه شدن به لیست بازیکنان این تیم مد نظر قرار داده شده بود فعلاً گزینه دروازه‌بانی برای همکاری با استقلال بیشتر مد نظر قرار گرفته و اطلاعات کافی در رابطه با این بازیکن به جواد نکونام اعلام شده است.

با توجه به مواردی که در طی روزهای گذشته در رابطه با احتمال قطع همکاری باشگاه استقلال با سید حسینی عنوان شد این دروازه‌بان این روزها در تلاش است تا همکاری اش با استقلال را برای یک فصل دیگر ادامه بدهد. با این همه به موازات تلاش مسئولان استقلال برای رفع مشکلات سید حسین حسینی این دروازه‌بان خارجی که ظاهرا ایتالیایی است نیز در فصل آینده تیم استقلال را همراهی خواهد کرد .

با توجه به قوانین جدید استفاده تیم های لیگ برتری از بازیکنان خارجی و افزایش ظرفیت تیم ها به نظر نمی رسد منعی برای این موضوع وجود داشته باشد که در کنار سیلوا، ماشاریپوف، بلانکو و احتمالا یامگا (اگر با او قطع همکاری نشود) این دروازه بان خارجی پنجمین سهمیه تیم استقلال در لیست بازیکنان خارجی اش را پر کند.

منبع: ایسنا

693721