نگرانی رئال در مورد کیلیان امباپه برطرف شد

آاس امروز نوشت که خیال رئال از بابت کیلیان امباپه آسوده است و او به سوپرجام اروپا برابر آتالانتا خواهد رسید.
تصویر نگرانی رئال در مورد کیلیان امباپه برطرف شد

به گزارش سایت خبری پرسون، شکستگی بینی کیلیان امباپه برابر اتریش و خون‌ریزی شدید او شوک روز اول بازی‌های یورو 2024 بود.

ستاره فرانسوی در دقایق پایانی تعویض شد و مستقیما به بیمارستان رفت اما او فردای مصدومیت به تمرینات برگشت و با ماسکی ویژه تمرین کرد. کیلیان حتی در فهرست فرانسه برای بازی برابر هلند نیز قرار گرفت هرچند دشان روی او ریسک نکرد. او بدون ماسک روی نیمکت نشسته بود با یک بینی صاف که اثری از شکستگی در آن دیده نمی‌شد اما واقعیت این است که امباپه باید جراحی کند.

تصمیم بر این شده او تا پایان یورو با ماسک ویژه به میدان برود و بعد از پایان کار فرانسه زیر تیغ جراحی برود. رئال به این دلیل که امباپه تا 30 ژوئن با پی اس جی قرارداد دارد، هنوز نمی‌تواند در روند تصمیم‌گیری برای زمان جراحی او نقشی داشته باشد اما پزشکان رئال به تیم پزشکی فرانسه اعتماد کامل دارند و درک می‌کنند این بازیکن بعد از یورو اقدام به جراحی کند

اگر به اختیار رئال باشد، آنها دوست دارند امباپه همین امروز جراحی کند ولی مشکلی با تصمیم او و کادر فنی فرانسه ندارند. اگر فرانسه به فینال یورو برسد، جراحی امباپه تا اواسط جولای به تعویق می‌افتد در حالی که رئال 14 آگوست (24 مرداد) باید در ورشو برابر آتالانتا در سوپرجام اروپا به میدان برود.

طبق گزارش آاس، رئال خیالش راحت است که امباپه حتی با جراحی در اواسط جولای نیز می‌تواند به موقع به سوپرجام برسد که احتمالا اولین بازی رسمی او با پیراهن قهرمان اروپا خواهد بود. شکستگی بینی او حاد نیست و دوران ریکاوری‌اش کوتاه خواهد بود.

در حال حاضر چیزی که قطعی است اینکه، معارفه امباپه در برنابئو با بینی شکسته خواهد بود.

منبع: ورزش سه

693740