قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

هدایتی بیان کرد: ما دو طیف مخاطب داریم مخاطبی که کاملا امام حسین (ع) را می شناسند و مخاطبی که هیچ گونه ادراکی و شناختی ندارند که ما بین این دو دسته ارتباط برقرار کردیم. شعار کلی ما فارغ از تمام منصب ها رسیدن به شناخت امام حسین(ع) بود.
«پرسون» از سردرگمی مشتاقان به سفر اربعین می گوید؛

یک سفر زیارتی و این همه بلاتکلیفی؟!

قیمت های فضایی که برای فروش بلیط برای سفر اربعین حسینی روی سایت های فروش شرکت های هواپییییمایی رفته است شوکه کننده است. ظاهر 30 هزار نفری که برای اربعین عازم عراق خواهند شد با افزایش دوبرابری به 60 هزار نفر خواهند رسید و همین چشم طمع ایرلاین ها را برق انداخته است. آنچنان که سازمان هواپیمایی تا این لحظه نتوانسته آنها را مجاب به کم کردن قیمت ها کند.
اعلام ویزای رایگان عراق برای اربعین امسال، ثبت اطلاعات واکسیناسیون ۴۹ هزار زائر اربعین و آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب به دارندگان روادیدعراق از جمله خبرهای 25 شهریور بود.
در حالی که قرار بود فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب از امروز آغاز شود، اما هنوز اطلاعات زوار به سازمان هواپیمایی نرسیده و در نتیجه روند فروش نیز آغاز نشده است.
معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه برنامه‌های اربعینی حرم با 18 عنوان در 6 حوزه مراسم، رسانه، فرهنگی، بین‌الملل و موکب دنبال می‌شود، گفت: تلاش ما این است که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بتوانیم میزبان زائران در قم و خدمت‌رسان زائران اربعین در مسیر نجف به کربلا باشیم.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌ در نامه ای به وزیر خارجه و رییس سازمان حج و زیارت خواستار اطلاع رسانی دقیق درباره زمان اجرایی شدن توافق صورت گرفته برای لغو روادید بین ایران و عراق و سرانجام تصمیمات جهت بازگشایی مرزهای زمینی جهت شرکت در راهپیمایی اربعین شد.

پس از رفع نقص سامانه سماح؛

پیش ثبت‌نام اربعین شروع شد

سامانه ثبت‌نام اربعین که در ساعات اولیه امروز از دسترس خارج شده بود، پس از رفع نقص، با اعلام شرایط سفر اربعین، برای پیش ثبت‌نام در دسترس قرار گرفت.

به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران؛

نماهنگ "نسل حسینی" منتشر شد

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: نماهنگ «نسل حسینی» به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران منتشر شد.