قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

مهم‌ترین محورهای بیانات رهبری در پیام برائت از مشرکین

رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به دردهای امروز جامعه اسلام و امت اسلامی اشاره فرمودند از جمله این‎که ما جمعیت عظیمی از این سرزمین گسترده و ثروت‌های طبیعی بی‌شماری داریم و باید بر اساس این داشته‌ها و ممکن‌ها یک آینده را رقم بزنیم و دشمنان ملت اسلام و کشورهای استعمارگر که مانع این پیشرفت و آینده روشن هستند و عناصر سرسپرده داخلی آن‌ها باید توسط انسان‌های فرهیخته، دانا و اندیشمند در دنیای اسلام کنار زده شوند و باید این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.
کتاب‌های مقدس، و من‌جمله قرآن، قصه‌های متعدد و فراوانی برای مخاطبان نقل‌ می‌کنند. قصه‌ها و داستان‌هایی از رخدادها، وقایع و یا شخصیت‌‌ها که در هر یک به موضوعی پرداخته شده است.
سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه نماز عید قربان در شهرهای زرد و آبی بدون مانع و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد، ادامه داد: در شهر تهران به دلیل اینکه نماز جمعه برگزار نمی‌شود نماز عید قربان نیز اقامه نخواهد شد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات از اجرای طرح زیارت نیابتی امام حسین (ع) ویژه جاماندگان از عرفه خبر داد.
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات از اجرای طرح زیارت نیابتی ویژه جاماندگان از عرفه خبر داد.

موافقت ستاد کرونا با برقراری سفر هوایی به عتبات؛

راه کربلا باز شد

پس از ابلاغیه وزارت بهداشت عراق برای پذیرش زائران ایرانی، ستاد کرونای کشورمان نیز با تشرف زائران به عتبات با رعایت نکات بهداشتی و محدود و البته به صورت هوایی موافقت کرد و به این ترتیب سفر به عتبات به زودی از سرگرفته می‌شود.
امام جواد (علیه السلام) در روایتی همگان را به درست زیستن توصیه کرده‌اند.