قرآن و عترت و حج

برای باخبر شدن از آخرین اخبار مذهبی ایران، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

سخنگوی ایران‌ایر از آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین ۱۴۰۲ از ساعت ۲۴ امشب خبر داد و گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم در ایام اربعین حدود 100 پرواز رفت و برگشت توسط ایرلاین ملی انجام شود.
امام محمد باقر علیه السلام در روایتی به یکی از راه های عبادت خدای متعال اشاره کرده‌اند.
مدیرکل اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بیان اجرای ششمین دوره طرح قرار دوازدهم در آستانه اربعین حسینی و در قالب خدمات‌رسانی ویژه در مواکب سازمان اوقاف گفت: می‌توان با برقراری ارتباط و پیوند میان این طرح و خدمت‌رسانی در ایام اربعین

امام علی علیه السلام در روایتی به معرفی عملی اثرگذار در دیگران پرداخته‌اند.
همزمان با اعلام آغاز به کار سفارت‌خانه‌های ایران و عربستان، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از آمادگی برای حضور زائران ایرانی‌ها در عمره خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مرحوم حاج سیدحسین عرب پیرغلام آستان اهل بیت (س) از سرآمدان مداحی اصیل و ناب جهان تشیع بود و فقدان او نام و یاد دیگر مداحان فقید را زنده کرد.
سیدحسین کردبچه کرمانشاه (مشهور به عرب) پیرغلام سیدالشهدا(ع) دقایقی پیش به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان عرفان نیایش تهران دارفانی را وداع گفت و به ارباب شهیدش پیوست.
امام باقر علیه السلام در روایتی به پاداش انتظار برپایی حکومت حق (حکومت امام زمان علیه السلام) اشاره کرده‌اند.
تاکنون 800 هزار نفر با ثبت‌نام در سامانه سماح برای سفر به عراق در ایام اربعین اعلام آمادگی کرده‌اند. دبیر کمیته ثبت‌نام و اعزام زائران اربعین می‌گوید: ۶۴۵ هزار نفر با پرداخت هزینه بیمه، ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.
بانک‌ها که به فکر زیارت و عبادت مردم نیستند و اگر بودند وام قرض‌الحسنه به مردم میدادند ثانیا پاک کردن صورت مسئله درد مردم را دوا نمی‌کند و اینکه عنوان عقد را تغییر دهید از قبح ربا نمی‌کاهد و صرفا پاک کردن صورت مسئله است ثالثا وقتی که از ۱۰میلیون حدود ۲ونیم میلیون مسدود و حدود ۲۸درصد سود دریافت میفرمایند اگر سود و ربا نیست پس چیست؟