موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

لیلی گلستان، در حاشیه افتتاح نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی در گالری‌اش، گالری گلستان با کشیده‌شدن حرف به رفاقت ۵۰ ساله‌اش با کیمیایی و احترامی که برای رفیقانش قائل است از جلال آل‌احمد به عنوان اولین عشق زندگی‌اش نام برد.
نماهنگ «ز پا نخواهیم نشست» به همت اداره کل ارتباطات و رسانه حوزه هنری و با همکاری آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی علیه السلام، در آستانه اولین سالگرد شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده تولید شد.
مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «مردم ایران؛ رنگ‌ها و شادی در اقوام ایرانی» برگرفته از آثار هنرمندان ایرانی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس برگزار شد.
آهنگسازی که برنده ۸ جایزه تونی بود و به عنوان تاثیرگذارترین آهنگساز در عرصه تئاتر موزیکال شناخته می‌شد در ۹۱ سالگی درگذشت.
آلبوم «بیست» شامل بیست قطعه از آهنگسازان معاصر در حال تولید است و استودیو «کرگدن» به تازگی حامی آن شده است.
لیلی گلستان از برپایی نمایشگاه نقاشی‌های مسعود کیمیایی در گالری گلستان خبر داد و این نقاشی‌ها را از جنس خود کیمیایی و فیلم‌هایش دانست.
علی سرتیپی مدیر پردیس سینمایی کورش درباره حاشیه‌هایی که شب گذشته در مراسم ویژه اکران یک فیلم به وجود آمده معتقد است:‌ جنگ بین دو گروه موسیقی، دامن پردیس کورش را گرفته است.

نامزد جمال خاشقجی در نامه‌ای سرگشاده از جاستین بیبر خواست کنسرت خود در عربستان را لغو کند و به بازگرداندن آبروی رژیمی که منتقدانش را می‌کشد، کمک نکند.
آلبوم «زخم کاری» به آهنگسازی حبیب خزایی‌فر با قطعات موسیقی متن سریال محمدحسین مهدویان منتشر شد.