موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

علیرضا قربانی از خوانندگان شناخته شده موسیقی ایرانی طی روزهای آینده در قالب پروژه «با من بخوان» مجموعه کنسرت‌هایی را در کشورهای آلمان و سوئیس برگزار می‌کند.
تعدادی از خوانندگان پاپ کشورمان در ادامه رونق گرفتن کنسرت‌ها اقدام به برگزاری اجراهای زنده در برخی از شهرهای کشور از جمله جزیره کیش کردند و این درحالی است که انتظار می‌رود چراغ سالن‌های کنسرت پایتخت نیز به زودی روشن شود.
نشست چگونگی ارائه و بررسی پرونده «پاسداری از هنر خوشنویسی ایران» برگزار شد . این پرونده قرار است تا چند روز دیگر توسط اعضای کمیته میراث ناملموس یونسکو بررسی و ثبت شود.
مهدی میراشرفی معاون وزیر اقتصاد و رئیس گمرک ایران با اشاره به پرونده جنجالی واردات آلات موسیقی با بیان این که این کالا جزو گروه چهار بوده گفت: به استناد رای مراجع قضائی قرار بود که با پرداخت دو برابر حقوق و عوارض گمرکی، محموله ترخیص شود اما محموله هم‌اکنون متوقف شده است.
محمدحسین توتونچیان یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی و مدیران سامانه‌های فروش بلیت کنسرت، ضمن تشریح مشکلات و موانع برگزاری کنسرت‌ها در تهران، نسبت به آغاز بلیت‌فروشی اجراها تا دو هفته دیگر ابراز امیدواری کرد.
درویش در جریان برگزاری رویدادهای مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی، ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، ساخت سد دز و چندین رویداد دیگر به اجرای موسیقی پرداخته بود.
بلیت‌فروشی از ۱۰ روز آینده؛

برگزاری کنسرت‌های موسیقی به زودی

پس از رایزنی برای رفع اختلاف‌های برگزارکنندگان اجراهای زنده موسیقی، یکی از تهیه‌کنندگان کنسرت‌ها از آغاز بلیت‌فروشی از حدود ۱۰ روز آینده خبر داد.