موسیقی و تجسمی

برای باخبر شدن از آخرین اخبار موسیقی و هنرهای تجسمی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

بریتنی اسپیرز ستاره موسیقی پاپ آمریکا و سام اصغری مدل و بازیگر ایرانی‌تبار که تابستان گذشته در شهر لس آنجلس ازدواج کرده بودند تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با جمعی از معاونان و مدیرانش در وزارتخانه در نشستی صمیمی با خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه شرکت کرد و به پرسش‌ها و مطالبات آن‌ها درباره حمایت از خبرنگاران، شفاف‌سازی در فضای فرهنگ و هنر و همچنین موضوعات مرتبط با سینما، تئاتر، موسیقی و تجسمی و همچنین وضعیت هنرمندان و احکام صادره برای آن‌ها پاسخ گفت.
نمایش رادیویی «شرق بهشت» به کارگردانی ایوب آقاخانی بر اساس رمان مطرح جان استاین بک تولید و پخش شده که چهاردهمین و آخرین قسمت آن را می‌شنوید.

«نقشی بر تاروپود زمان» عنوان نمایشگاه نقاشی و چیدمان دلارام قائمی است که از 20 تا 25 مرداد ماه در گالری ایده میزبان علاقمندان است.
محمد اسماعیلی با نام اصلی «محمد علی اسماعیلی متین» که از اساتید حوزه تنبک نوازی بود، امروز ۲۲ مرداد بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

خوانندگان طی ۲ ماه محرم و صفر که کنسرتی برگزار نمی‌شود، یک موقعیت مناسب پیدا می‌کنند تا زمینه اموری چون تولید کارهای جدید، برنامه‌ریزی برای تورهای کنسرت داخلی و بین‌المللی، ترمیم بند موسیقی خود و دیگر کارهایی که در ایام سال، فرصت پرداخت به آن نداشته‌اند را در مسیر مطلوبی از پیشرفت قرار دهند.

کشور چین از علی رهبری (آهنگساز و رهبر ارکستر بین‌المللی ایرانی) برای شرکت در جشنواره بین‌المللی موسیقی در شهر شنژن «Shenzhen» دعوت به عمل آورد.

محسن برمهانی معاون سیما سازمان صدا وسیما گفت: «عاشورا» نسخه‌ِ سریالی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» از هفته آینده از شبکه یک پخش می‌شود.
همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت شهید محسن حججی و گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم نماهنگ «وارث نون حلال» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.