شبی با داستان موسیقی جنوب توسط «گروه کُوش» در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت موسیقی «گروه کوش» دوم تیرماه از ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.
تصویر شبی با داستان موسیقی جنوب توسط «گروه کُوش» در فرهنگسرای نیاوران

به گزارش سایت خبری پرسون، در این کنسرت که اولین اجرای «گروه کوش» در تهران است، قطعات محلی استان هرمزگان با استفاده از سازهای جنوبی توسط هنرمندان این گروه اجرا می‌شود.

«سیداحمد پاداش» نوازنده و آهنگساز با سابقه هرمزگانی که پیش از این ریاست انجمن موسیقی هرمزگان را نیز برعهده داشته است، مدیریت هنری «گروه کُوش» را بر عهده دارد و «سیدمحمد قاسمیان» تهیه‌کننده این برنامه است.

حاجی کل صفر، دیریا بودن موج، عاروس نه رهن، مکن سگده، کجا چاشت اکنی، هوا ضربه شمالن، به هر عیدی و خوشحالی، ای مناره، داد و واویا، بندرعباس شهرُمن و جار اتزه از جمله قطعاتی هستند که توسط «گروه کوش» اجرا خواهند شد.

اعضای این گروه را صالح الهامی، مهزیار روشن، دانیال درستی، مجتبی کهزاد، رامین علی‌پور بندرعباسی، محمدرضا توفیقی، محمدرضا رئیسی‌زاده، اسراء بقازاده، کوثر محبی، حدیث سهرابی و عطیه خادمی به سرپرستی «قائم شهمرادی» تشکیل می‌دهند. همچنین علی برجیسیان و محمد نوروزی از عوامل اجرایی این برنامه هستند.

کنسرت موسیقی «گروه کوش» با داستان موسیقی جنوب، دوم تیرماه در سالن خلیج فارس اجرا می شود و بلیت آن در سایت ایران کنسرت به نشانی www.Iranconcert.com در دسترس است.

منبع: فرهنگسرای نیاوران

693199