سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

مرور جذاب ترین پزشکان در فیلم های ایرانی مانند امین تارخ در «مادر» و علی مصفا در «تابستان داغ» به پاسداشت زحمات شبانه روزی کادر درمان در این روزهای کرونایی.
به بهانه درگذشت دیه‌گو مارادونا

فیلم‌هایی درباره زندگی اسطوره فوتبال

سینمای جهان و به خصوص سینمای مستند علاقه زیادی برای به تصویر کشیدن زندگی حرفه‌ای و شخصی اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان دیه‌گو مارادونا داشت.
فیلمبرداری فیلم سینمایی «حکم تجدید نظر» اولین ساخته سینمایی محمد امین کریم‌پور به تهیه‌کنندگی رضا کریمی در تهران به پایان رسید.

پیکر مرحوم چنگیز جلیلوند پس از بازگشت دخترش به ایران امروز با حضور بستگان و دوستان نزدیک در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد. هم چنین هم زمان مراسم تدفین «کامبوزیا پرتویی» برگزار شد و هر دو راهی خانه ابدی خود شدند.
نمایش آنلاین و رایگان فیلم‌ها

هفته فیلم ایتالیا ۱۱ آذرماه آغاز می‌شود

هفته فیلم ایتالیا به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت ایتالیا در ایران، یازدهم تا پانزدهم آذرماه برگزار می‌شود.
«آن شب» برنده سه جایزه از جشنواره «مولین دو ری» اسپانیا

جایزه جشنواره اسپانیایی در دستان «شهاب حسینی»

جوایز بهترین کارگردانی، بهترین بازیگری مرد و بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم ترسناک «مولین دو ری»، به ترتیب به کوروش آهاری، میلاد جرموز و شهاب حسینی رسید.

در صفحات مجازی هنرمندان چه خبر است؟

واکنش بازیگران سینما به درگذشت چنگیز جلیلوند +عکس

چنگیز جلیلوند صداپیشه و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون روز گذشته یکشنبه 2 آذر ۱۳۹۹ در سن 80 سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بقیه الله به دیار باقی شتافت، وی سابقه صداپیشگی هنرمندان شاخصی همچون «مارلون براندو»، «پل نیومن»، «جیمز استوارت»، «برت لنکستر»، جان وین»، «آنتونی کوئین»، «کلینت ایستوود»، «کوین اسپیسی»، «رابرت دنیرو»، «لیام نیسون» و ... را در کارنامه هنری خود داشت.