سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «خوره» به کارگردانی حسین قاسمی جامی و بازی افشین هاشمی، پژمان بازغی و میترا حجار بعد از وقفه‌ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا به پایان رسید.
تست گریم بازیگران فیلم سینمایی «بازگشته» که با مضمونی ملودرام اجتماعی در سبک نوآر به کارگردانی ندا محمودی است منتشر و این فیلم به تازگی وارد مرحله پیش تولید شد.
شبکه نتفلیکس با مشارکت شرکت «Higher Ground Productions» که متعلق به باراک اوباما (رییس جمهور سابق آمریکا) و همسرش میشل اوباما است، سریالی را درباره ترامپ می سازد؛ اما این سریال چه رویکرد و ساختاری را در دستور کار دارد؟

مجید مجیدی به عنوان رییس هیات داوران و به دعوتِ جشنواره فیلم «های‌نان»، به چین سفر کرده و قرار است مستر کلاسی را برگزار کند و هم چنین دو فیلم «خورشید» اثر مجیدی و «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت به روی پرده می‌رود.

در حالی که طی هفته گذشته اخبار زیادی مبنی بر تعویق جشنواره فجر منتشر شده بود مسعود نجفی (مدیر روابط عمومی جشنواره فجر) اعلام کرد هنوز تصمیم قطعی برای این جشنواره گرفته نشده است.
سی و سومین جشنواره فیلم مستند آمستردام (ایدفا) مراسم اعطای جوایز خود را پنجشنبه شب برگزار کرد و مستندهای ایرانی موفق به کسب سه جایزه از این رویداد معتبر شدند.
لغو برگزاری قطعی نیست

ادامه بلاتکلیفی جشنواره فیلم فجر

برخلاف خبر منتشرشده در یکی از بخش‌های خبری رسانه ملی مبنی‌بر قطعی شدن لغو برگزاری جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر در بهمن‌ماه سال جاری، دبیر جشنواره این خبر را فاقد صحت دانست.